רבע גמר הגביע: מכבי ת"א תתארח אצל אשדוד, מכבי חיפה נגד עפולה

האלופה קיבלה הגרלה קשה כשתפגוש את הקבוצה של בן שמעון שכבר גברה עליה באצטדיון הי"א במסגרת הליגה. הפועל ת"א תתארח אצל כפר שלום, סכנין נגד בית"ר תל אביב. המשחקים ייערכו ב-20-22 באפריל

(גודל טקסט)

אחרי שתמונות העולות הושלמה אתמול עם המהפך של מכבי חיפה מול מכבי פתח תקווה, הגרלת רבע גמר גביע המדינה בכדורגל נערכה הערב (חמישי) ואמנם לא קיבלנו קרב ענק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב או דרבי תל אביבי, אבל בהחלט משחק אחד גדול ישנו: מ.ס אשדוד תארח את מכבי תל אביב.

הקבוצה של רן בן שמעון שמדורגת שלישית בטבלה, הדיחה כזכור את בית"ר ירושלים וכבר ניצחה את הצהובים באצטדיון הי"א העונה במשחק הליגה בסיבוב הראשון. האלופה, שלא זכתה בגביע מאז עונת הטרבל ב-2014/15 ממשיכה בסבב ההגרלות הקשות אחרי שכבר הדיחה את מחזיקת הגביע הפועל באר שבע (0:1) וכן את הפועל חיפה אחרי 2:3 דרמטי. מפגש הגביע האחרון ביניהן? בעונת 2013/14 הדיחה הקבוצה מהנמל את הצהובים בסיבוב ח'.

מכבי חיפה שנהנתה מצמד של עומר אצילי אמש, תארח בביתה את הפועל עפולה מהליגה הלאומית שכבר הוכיחה את כוחה עם ניצחון גדול 0:3 על הפועל כפר סבא. הירוקים זכו בגביע בפעם האחרונה בעונת 2015/16 לאחר שניצחו את הצהובים. עוד סינדרלה, הפועל כפר שלם מהליגה הלאומית, תארח את הפועל תל אביב של ניר קלינגר (הקבוצות לא נפגשו מעולם). בני סכנין תפגוש את בית"ר תל אביב בת ים מצמרת הליגה הלאומית.

גיא צרפתי, עוזרו של ברק בכר, התייחס להגרלה: "אני לא מכיר הגרלות קלות בגביע, הפועל עפולה הדיחה קבוצה מליגת העל, הולך להיות משחק קשה, אנחנו נעשה את ההכנה שלנו כמדי שבוע. כדי לקחת גביע צריך להיות מוכנים".

עומר אצילי | מאור אלקסלסי

רומן זולו, מאמן עפולה התייחס לתוצאות ההגרלה: "הגביע זה חוויה גדולה, הראנו שאנחנו קבוצה חזקה ויכולים להתמודד מול כל קבוצה בכבוד. אנחנו לקראת הישורת האחרונה בליגה וזה מה שעומד לנגד עינינו, מכבי חיפה זה מועדון ענק בכדורגל הישראלי עם מאמן מצוין וסגל שחקנים נהדר, שנגיע לקראת המשחק, נלמד את היריבה ונהיה הכי מוכנים, זאת היריבה הכי קשה שיכולנו לקבל ביחד עם מכבי ת"א".

שלב רבע הגמר צפוי להיערך בין ה-20 ל-22 באפריל, כאשר המשחקים יתקיימו זו השנה השנייה ברציפות בשיטת נוק-אאוט. כלומר, משחק אחד ולא שניים כפי שהיה נהוג בשנים הקודמות. חצאי הגמר ייערכו בבלומפילד ב-11-13 במאי ואילו הגמר יתקיים באצטדיון סמי עופר בסוף החודש.

משחקי רבע הגמר:

מ.ס אשדוד נגד מכבי תל אביב

מכבי חיפה – הפועל עפולה

הפועל כפר שלם – הפועל תל אביב

בני סכנין – בית"ר תל אביב בת ים

שחקני הפועל עפולה חוגגים | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי