הבעלים של סיטי במכתב לאוהדים: "נמשיך לגייס את הטובים ביותר"

סיטי
סיטי | Gettyimages

התכולים ציינו עשור לרכישת הקבוצה על ידי שייח' מנסור, שאמר: יש עוד הרבה תארים לזכות בהם". גווארדיולה על סאנה, שפתח לראשונה וכבש תוך שתי דקות: "בגיל שלו יש עליות וירידות, מעולם לא פקפקתי באיכות שלו"

(גודל טקסט)
שייח' מנסור, הבעלים של מנצ'סטר סיטי, טוען שמצ'סטר סיטי נמצאת כמו מטפס הרים רק בחצי המרחק לפיסגת האוורסט. ניצחונות כמו 0:3 על פולהאם לא עושים עליו כנראה רושם. המיליארדר מאבו דאבי אמר שימשיך להשקיע בכוכבי על וזו בשורה נפלאה לאוהדים, אבל רעה מאוד למי שרוצה ליגה מאוזנת וחושש ששוב הסטיזנס יברחו בשלב מסוים לכל החבורה בצמרת. במכתב פתוח לאוהדי סיטי לפני שלב הבתים של האלופות אמר מנסור, שחוגג עשר שנים מאז רכש את הקבוצה ונכח במשחק אחד בלבד שלה בעשור שלם: "יש עוד הרבה מה לעשות. יש עוד הרבה תארים לזכות בהם. לכן נמשיך לגייס את הטובים ביותר".


לפי המשחק נגד פולהאם, סיטי כלל לא זקוקה לחיזוק. היא כבשה את השער הראשון 98 שניות מהפתיחה ואת השלישי 97 שניות מפתיחת המחצית השנייה, והם נראים מוכנים למשחק נגד ליון ביום רביעי באלופות. הניצחון, אגב, היה השישי ברציפות נגד קבוצות מלונדון, שיא חדש עבור התכולים. דויד סילבה כבש את שערו ה-50 בליגה עבור הסיטי ב-253 משחקים.


50 magical goals! ‍♂️ #mancitypic.twitter.com/DVuQ5Py8dp

— Manchester City (@ManCity) 15 בספטמבר 2018


לירוי סאנה חזר אתמול לראשונה להרכב בפרמיירליג וכבש כבר בפתיחה. סיטי כבשה שלושה שערים, אבל כמו שאמר פפ גווארדיולה: "היינו יכולים לצאת מהאיתיחד עם 5 או 6 או 7 שערים בהתחשב במצבים שהגענו אליהם. אחרי פגרת הנבחרות זה תמיד מיסתורין איך הקבוצה שלך תשחק". על חזרתו של סאנה אמר: "מעולם לא פקפקתי באיכות שלו כשחקן. הוא רק בן 22 והוא מבין למה לא שיחק הרבה העונה, אבל היום שיחק טוב. אנחנו משחקים מהר וזה דבר חשוב. בגיל כזה כמו של סאנה יש עליות וירידות, אבל הוא מבין בדיוק מה מקצוען כמוהו צריך לעשות".


סיטי יודעים איך לקרב אליהם את הקהילה של האוהדים. במשחק נגד פולהאם הקמע שלהם במגרש היו אולגה הלון ו-ורה כהן, אוהדות בנות 98 ו-102 בהתאמה.


The beautiful game! ⚽@ManCity welcomed two very special mascots to the pitch before today's clash with @FulhamFC, who have held season tickets for 85 years!

Follow the @premierleague live here: https://t.co/sxXk1CtE9Cpic.twitter.com/0TyZVzcDer

— Sky Sports Premier League (@SkySportsPL) 15 בספטמבר 2018


סלבישה יוקאנוביץ', שעזב את הליגה הישראלית כדי לאמן בליגה הטובה בעולם, אמר על סיטי: "הם אחת הקבוצות בעולם. הניצחון שלהם מוצדק. התחלנו רע את שתי המחציות ורק עזרנו להם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי