מכבי תל אביב טרם הגישה הצעה על שהר. עשויה להמתין לינואר

ז'וליאן סטו, בן שהר, יאניס אנסטיס
ז'וליאן סטו, בן שהר, יאניס אנסטיס | מאיר אבן חיים

איביץ' מעוניין לצרף את חלוץ הפועל ב"ש, אך הצהובים עדיין לא עשו צעד בנושא וגורם בקבוצה הבהיר: "כל האפשרויות פתוחות, רק אם יבשילו התנאים שמכבי ת"א מוכנה אליהם תהיה פריצת דרך". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הניצחון 1:4 אתמול (שבת) של מכבי תל אביב על הפועל רעננה גרם לראשי המועדון לחשוב מחדש על החתמת חלוץ ישראלי או זר עד תום מועד ההעברות מחר, כשבמועדון קיימת שביעות רצון מהמקום הראשון בו נמצאת הקבוצה עם פער של חמש נקודות על הפועל באר שבע, אותה רואים השחקנים כיריבה הראשית על תואר האליפות.

המאמן ולאדן איביץ' רוצה בקריית שלום את חלוץ הפועל באר שבע בן שהר, אבל טרם הוגשה הצעה עליו וכפי שאמר גורם במועדון: "כל האפשרויות פתוחות כולל המתנה להחתמת שחקן רק בחלון ההעברות הבא בחודש ינואר. לא נביא את שהר למכבי תל אביב בתנאים הכספיים ובאורך החוזה שיש לו בהפועל באר שבע. במהלך היום, אם יבשילו התנאים שמכבי תל אביב מוכנה להם, תהיה פריצת דרך וזאת החלטה שבן שהר ואלונה ברקת צריכים לקבל כדי שמכבי ת"א תיכנס לתוך השלמת המהלך ובכל מקרה לא ישולם שכר של חצי מיליון יורו ולא יהיה חוזה לחמש שנים". מי בדרך החוצה מהצהובים הוא אליאל פרץ, שאמור להיפגש בבשעות הקרובות עם הפועל חדרה אליה הוא צפוי להצטרף.

לפני אימון הסיכום שנערך ביום שישי, הודיעו שחקני הקבוצה ששבו ממסע נבחרת ישראל באלבניה וצפון אירלנד (אלי דסה, שרן ייני, דור פרץ איתן טיבי ודן גלזר) למאמן ולאדן איביץ' שהם רוצים מבקשים לשחק נגד הפועל רעננה ומשחקי הנבחרת לא גרמו להם לחוש עומס. המאמן הסרבי, לו התברר ביום שישי כי הבלם ז'איר אמאדור זקוק לעוד מספר ימי התאוששות מהפציעה בכתף ימין, החליט כי רק דור פרץ לא יהיה בסגל לרעננה מבין שחקני הנבחרת ואליו הוסיף ליציע את אמאדור הפצוע, יונתן כהן ומתן חוזז. המגן הימני מאור קנדיל שהיה אמור לשחק במקום אלי דסה עדיין ממתין להופעת הבכורה של בליגת העל במדים הצהובים.


שהר. לא ילבש צהוב בכל מחיר (אודי ציטיאט)

איביץ' אמר אחרי המשחק: "אני מרוצה מאיך שאנחנו נראים ויש רצף משחקים טובים ויכולת התקפית כמו שאני רוצה. אמאדור היה אמור לשחק, אבל כשראיתי שיש לו בעיה והוא לא כשיר במאה אחוז הוא לא שיחק. אין בעיה עם דקות המשחק והוכחתי שאני נותן הזדמנויות לכל השחקנים להוכיח עצמם. יש עוד פחות מ-48 שעות עד סגירת מועד ההעברות ולא נצרף בכוח שחקנים, אלא רק את מי שיכול לעזור לשדרג את הקבוצה".

הבלם שחר פיבן הוסיף: "המאמן לא פוחד לתת במה לצעירים ואני שמח על כל דקה שאני משחק. אנחנו קבוצה חזקה עם סגל טוב ומאוחד. צריך להיות חזקים מנטלית כי במכבי תל אביב אתה נמדד בדברים שלא בשליטתך. המאמן אומר לנו שהוא מאמין בכל הסגל ושם בהרכב את מי שצריך. אנחנו משחקים בשביל האוהדים ולחץ רק משפר את היכולת".

מכבי ערכה בשעות הצהריים אירוע לרגל השקת שיתוף הפעולה עם רשת "הוגו בוס" בקניון TLV. אחד השחקנים במקום, דן גלזר, סיפר: "כיף לבוא אחרי מה שקרה אתמול בליגה. מקווה שזה ימשיך ככה".

מקווים לאליפות: "לא מסתכלים על פער זה או אחר. מסתכלים מתחילת העונה על המטרות שיש למכבי תל אביב. לא מסתכלים על טווח כזה או אחר. כמו כל שנה נבוא להילחם על התארים. מכבי תל אביב היא המועדון הכי גדול בארץ. יש כאן הרבה מכביסטים שחונכו מגיל צעיר להביא כל תואר אפשרי. אני מקווה שנעמוד במטרות, אליפות נמצאת ביניהן".

גלזר.
גלזר. "תמיד חלמתי להיות דמות דומיננטית במכבי תל אביב" (אודי ציטיאט)

הנבחרת: "אישית שיחקתי רק 15 דקות במשחק השני. על עצמי אני יכול להגיד שהקושי הפיזי היה גדול ולא היו משחקים טובים שלנו. נגד אלבניה היה משחק קצת טוב, אבל מול צפון אירלנד אני חושב שהם היו טובים יותר מאיתנו פיזית ואני חושב שכל אחד מאיתנו צריך לעבוד ביחד עם הקבוצה וגם בנפרד כדי להשתפר אישית וקבוצתית".

"מטפלים בנו כמו שצריך במכבי תל אביב", הוסיף גלזר, "אנחנו עושים את ההפרדה מהנבחרת למכבי. כשאנחנו במכבי, אנחנו כולנו בתוך מכבי תל אביב. כשאנחנו בנבחרת זה גם נכון. שומרים עלינו טוב מאוד".

הקרדיט שמקבל במכבי תל אביב: " להיות דמות דומיננטית במועדון היה החלום שלי. מהאימון הראשון שלי כשהגעתי לכאן רציתי להוכיח בכל הזדמנות שאקבל שאני ראוי להיות שחקן לגיטימי במועדון ואני שמח שאני עושה את זה עד עכשיו. במכבי תל אביב חייבים לעשות המשכיות. אין זמן לנפילות כאלה או אחרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי