מיכה: למכבי ת"א יש את הסגל הכי טוב שהיה בשנים האחרונות

אילרן עטר, איתי שכטר ודור מיכה
אילרן עטר, איתי שכטר ודור מיכה | אודי ציטיאט

הקשר שבישל פעמיים מרוצה מאיכות שחקני ההתקפה שלצידו: "שמח שיש לי כאן שחקנים שיודעים לסיים מהלכים" מאמנו איביץ' שמח מהיכולת ההתקפית: "אהבתי את עבודת הצוות הקבוצתית". קורצקי: "עשיתי טעויות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הביסה הערב (שבת) 1:4 את הפועל רעננה. הצהובים עלו ליתרון בדקה ה-16 משערו השני העונה של איתי שכטר. בדקה ה-63 היה תורו של אלירן עטר לכבוש ואחרי שש דקות החלוץ כבש שער נוסף והעלה את הצהובים ל-0:3. שרן ייני כבש שער עצמי בדקה ה-80 שצמצם זמנית את התוצאה ובדקה ה-89 צ'יקו אפואדו כבש את השער הרבעי לזכות סגנית האלופה וקבע את תוצאת המשחק.

ולדימיר איביץ' אמר לאחר המשחק: "אחרי שכבשנו את הגול השני הרגשנו טוב יותר והמשחק נהפך לקל יותר. אנחנו צריכים להראות יכולת טובה במשך 90 דקות ולנסות לכבוש כמה שיותר. כל משחק הוא המשחק הכי חשוב וזוהי הדרך שלנו. אני שמח שעטר ושכטר כבשו אבל אהבתי יותר את הבישולים ואת עבודת הצוות במשחק שלנו".

האם יגיע שחקן התקפה נוסף: "יש עוד כמה ימים ונראה מה יקרה".


ולדימיר איביץ'. " אני שמח שעטר ושכטר כבשו" (אודי ציטיאט)

דור מיכה שבישל שני בישולים במשחק אמר: "הרבה כדורים כאלו בקריירה התפספסו ואף אחד לא זכר. אני שמח ששכטר ועטר כבשו מהכדורים שלי כמו שצריך ואני בעיקר שמח בשביל הקבוצה. גם לפני הפגרה שיחקנו. אחרי הגול השני שלנו המשחק נפתח וזה עשה את החיים קלים עבורנו".

האם הקבוצה תזכה באליפות: "כמובן שאנחנו מאמינים שנוכל לעשות את זה. יש לנו סגל הכי טוב שהיה לנו פה בשנים האחרונות. יש פה סגל איכותי מאוד שאם ננצל אותו כמו שצריך, נלך עד הסוף".


דור מיכה. "הגול השני שלנו פתח את המשחק" (אודי ציטיאט)

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי אמר אחרי ההפסד: "לצערי התכוננו למשחק אבל לא ביצענו כמו שצריך. הפסדנו לקבוצה יותר טובה. אין יותר מדי מה להגיד חוץ מלהתכונן למשחק הבא. אחרי שעברנו לרביעיית הגנה מכבי תל אביב הבקיעה וזו הייתה הטעות שלי. אבל בכל שיטה ובכל סגנון אסור לנו לקבל ארבעה שערים במשחק".

לגבי חיזוק: "אנחנו מאוד רוצים להתחזק. אם זה יקרה נשמח, אך גם אם לא יש לנו סגל מספיק חזק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי