צפו בתקציר: 1:2 למנצ'סטר יונייטד, שהרסה את הרצף של ווטפורד

מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד | Gettyimages,footyheadlines

השדים האדומים עצרו את הצרעות שאיבדו נקודות לראשונה העונה אחרי ארבעה ניצחונות. לוקאקו (35) וסמולינג (38) העלו ליתרון, גריי רק צימק בדקה ה-65. דה חאה עם הצלה אדירה בתוספת הזמן, מאטיץ' הורחק (93)

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

לרבים היה קשה לנבא את התוצאה במשחק הערב (שבת), כשמנצ'סטר יונייטד המאכזבת התארחה בויקארג' רואד של קארדיף הלוהטת שפתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות. אלא שהמאזמן המושלם של הצרעות נגמר הערב, כהשדים האדומים הציגו לא מעט אופי, וגם כדורגל טוב לפרקים וגברו 1:2 על המארחת.

המשחק היה נטול מצבים עד לדקה ה-35, אז רומולו לוקאקו הקדים את ההגנה ודחק עם בטנו כדור רוחב בחצי גובה של אשלי יאנג. לא חלפו שלוש דקות ויונייטד הכפילו את היתרון ממבצע וירטואוזי של כריס סמולינג שהתשלט בתוך תיבת החמש על כדור גובה ובעט לרשת העליונה. השדים האדומים המשיכו לשלוט במשחק גם בפתיחת המחצית השנייה אך לא תרגמו זאת למצבים נוספים. בדקה ה-65 אנדרה גריי הגיע לכדור רוחב, הפציץ לפינה העליונה של דה חאה וצימק ל-2:1.

בתוספת הזמן, כריסטיאן קבאסלה עלה לכדור חפשי ונגח היטב לפינה, אך דוד דה חאה סיפק עוד הצלה מהפנטת לרפראור שלו והעניק לקבוצתו שלוש נקודות. מוריניו יכול לנשום לרווחה אחרי שקבוצתו גם הציגה כדורגל לא רע בשלבים מסויימים והוא חוזר למנצ'סטר עם שלוש נקודות יקרות. ווטפורד מצדה תנסה לחזור לנצח במחזור הבא בפולהאם.


מוריניו. יכול לחייך קצת (gettyimages)

מהלך המשחק:
דקה 35, 0:1 למנצ'סטר יונייטד: אשלי יאנג הגביה כדור יפה בחצי גובה, לוקאקו הקדים את פוסטר ודחק עם הבטן את הכדור לרשת.

דקה 38, 0:2 למנצ'סטר יונייטד: פלאיני עלה יפה לכדור גובה ונגח היישר לסמולינג, שהשתלט עם הזה והפציץ מתוך הרחבה לרשת.


סמולינג מכפיל את יתרון (gettyimages)

דקה 64, ווטפורד מצמקת ל-2:1: אנדרי גריי מגיח מאחור, מקבל כדור רוחבעל סף הרחבה ובועט פנימה לרשת העליונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי