רייכרט ואיבנצ'יץ' יפתחו לראשונה באשדוד מול באר שבע

בלגויה מילבסקי
בלגויה מילבסקי | לירון מולדובן

שני שחקני הרכש החדשים שעלו מהספסל נגד מכבי חיפה, יקבלו את הקרדיט ב-11 במשחק מול האלופה מחר (שבת 20:30, ישיר בספורט4). גדי קינדה שחזר השבוע לאימונים מלאים יקבל עוד שבוע התאוששות מהניתוח ברצועה הצולבת

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח (שבת 20:30, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון הי"א את האלופה הפועל באר שבע. הקבוצה הביתית מאמינה כי מעל 4500 אוהדים יגיעו למשחק כשרובם מבירת הנגב.

בקרב אנשי הקבוצה מורגשת אווירה של אי שקט בעקבות ההפסד 2:0 למכבי חיפה וישנן טענות מקצועיות נגד התנהלותו של המאמן בלגויה מילבסקי בנוגע לבחירת ההרכב ולניהול המשחק. המעמד של המקדוני מתערער ונראה כי המשחק נגד הפועל באר שבע יהווה מבחן נוסף עבורו.

הצוות המקצועי יחסר את דן ביטון המורחק והחלוץ לא יזכה לשחק מול קבוצת נעוריו. על פי התרגול המקצועי בן רייכרט צפוי לפתוח בהרכב הראשון כשגם חלוץ הרכש יוסיפ איבנצ'יץ' אמור להיכנס ל-11 במקומו של פיליפ קנזביץ' המאכזב.


דן ביטון לא ישחק מול קבוצת נעוריו (דני מרון)

המערך של אשדוד יכלול שלושה בלמים כשקרלו ברוצ'יץ' ישחק לצדם של ניר ברדע ועמית ביטון. הקשר גדי קינדה ששב לאימונים מלאים יקבל עוד שבוע התאוששות מהניתוח ברצועה הצולבת. שחקן בקבוצה אמר לקראת המפגש: "חוזרים הביתה למפגש נגד האלופה והמשחקים נגדה אף פעם לא קלים. אולי דווקא במשחק מאתגר כזה נוכל לעשות משחק טוב ונצליח להשאיר את הנקודות באצטדיון הי"א, מה שמחייב מאיתנו לתת יותר ממאה אחוז".

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ניר ברדע, עמית ביטון, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון, יובל יעקובוביץ', בן רייכרט, לאונרדו אווסו, בנצי מושל (רומן הבראן), יוסיפ איבנצ'יץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי