שלוש נקודות בפועל הופחתו ממאזנה של קייבו

קייבו
קייבו | Gettyimages

"החמורים המעופפים", שדורגו במקום האחרון בסרייה A עוד לפני העונש, הואשמו בדיווח כוזב על רווחים בסך 25 מיליון יורו כחלק מעסקה עם צ'זנה ונשארו בתחתית הטבלה רק כשכעת הם גם במינוס שתי נקודות

(גודל טקסט)

העונה באיטליה נפתחה רק בחודש שעבר ובסך הכל שלושה מחזורים חלפו, אבל רק היום (חמישי) התבשרה קייבו כי היא נמצאה אשמה בדיווח כוזב על רווחים בסך 25 מיליון יורו ועל כן נענשה בהפחתת שלוש נקודות בפועל ממאזנה וכן בקנס כספי על סך 200 אלף יורו.

"החמורים המעופפים" הואשמו בכך שבצעו עסקאות שחקנים עם צ'זנה במטרה ליצור רווח שקרי על סך 25 מיליון יורו, שיאפשר להם לעמוד בדרישות התקציביות ולפתוח את העונה כרגיל בסרייה A. תחילה התובע דרש הפחתה בפועל של 15 נקודות, מה שהיה מדרדר קשות את הקבוצה למינוס של 14 נקודות, אולם בעקבות ההקלה בעונש היא עם מינוס שתי נקודות במאזנה, כמובן שנותרה במקום האחרון.

בנוסף לכך, גם בעלי המועדון לוקה קאמפדלי הושעה לשלושה חודשים ולחודש וחצי הורחקו מספר מאנשיו. קייבו כאמור צברה בשלושה מחזורים נקודה אחת בלבד, כשסיימה ב-0:0 ביתי מול אמפולי, וקודם לכן נכנעה 3:2 ליובנטוס משער בתוספת הזמן וספגה שישייה אצל פיורנטינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי