צפו ברגעי החרדה: לוק שואו נפגע בראשו ופונה באלונקה

לוק שואו
לוק שואו | Gettyimages

הפתיחה הפנטסטית לעונה של מגן יונייטד העניקה לו מקום בהרכב אנגליה והוא גם בישל מול ספרד, אלא שתיקול של קרבחאל הסתיים בפציעה מחרידה. בהתאחדות עדכנו: התעורר, נעמד ושוחח עם אשתו. השחקן צייץ: "אני לוחם"

(גודל טקסט)
כואב הלב על לוק שואו, מגן מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה. רק ביולי האחרון חגג יום הולדת 23, לאורך הקריירה כבר נותח פעמיים בכף הרגל וכתוצאה מכך מאז עונת 2014/15 (לא כולל) שיחק מאות דקות בלבד בכל עונה, והערב (שבת), כשהוא בשיא הקריירה, נפצע במהלך משחק שלושת האריות מול ספרד ופונה באלונקה לבית חולים כשהוא מונשם עקב פגיעת ראש, נראה שבצוואר. נבהיר מראש שההתאחדות האנגלית הבהירה כי הוא התעורר בחדר ההלבשה, נעמד על רגליו ושוחח עם אשתו בטלפון כדי לעדכן שהוא בהכרה ולהסיר ממנה כל דאגה. מחר הוא יעבור בדיקות כדי לאבחן את חומרת הפגיעה.


Thank you for all the love and support I am doing fine and am in the best hands. I'm a fighter so I will be back soon! ❤

— Luke Shaw (@LukeShaw23) September 8, 2018


שואו פתח את העונה האחרונה כמגן הפותח של מנצ'סטר יונייטד, ניצל את חזרתו המאוחרת של אשלי יאנג מהמונדיאל ובמהרה הפך לשחקן המצטיין של "השדים האדומים" בחודש הראשון כשלא פספס אף דקה, כבש ב-1:2 על לסטר וגם בישל ב-3:2 לברייטון וגם הערב בוומבלי זכה להערכה מגארת' סאות'גייט ורשם את הופעתו השמינית בלבד בנבחרת, הראשונה מאז 2015, כשרגע השיא היה כשבישל את השער הראשון למרקוס ראשפורד בכדור אדיר, אבל דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה תוקל על ידי דני קרבחאל, נפגע ממרפקו של הספרדי, נחת לא טוב על ראשו ונראה שנפצע באורח קשה כשמהיציע צפה באירוע מאמנו ז'וזה מוריניו.


שואו צנח אל כר הדשא ולא זז, הבמאי האנגלי כלל לא שידר הילוכים חוזרים של הפציעה ובמשך דקות ארוכות טופל על ידי הצוות הרפואי ופונה כשהוא מונשם ושמו לו קיבוע סביב הצוואר. רק לפני שלוש שנים הוא נפצע מול פ.ס.וו איינדהובן בליגת האלופות ולאחרונה סיפר כי ניתוח חירום הציל את רגלו מכריתה. מקווים לראותו כבר בסוף השבוע בפרמיירליג, בריא ושלם. מאוחר יותר המגן צייץ בעמוד הטוויטר הרשמי שלו: "תודה לכולם על האהבה והתמיכה. אני מרגיש ובסדר ואני נמצא בידיים טובות. אני לוחם כך שאחזור בקרוב".



רגע הפגיעה (Gettyimages)



שואו ברגעים הראשונים שאחרי הנפילה (Gettyimages)



דני קרבחאל נשאר קרוב לשואו לאורך הטיפול (Gettyimages)



טופל במשך דקות ארוכות ופונה, שוחח עם אשתו בחדר ההלבשה. החלמה מהירה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי