קורצקי: "השחקנים נתנו הצגה". בן בסט: "ידעתי שהשער לא ייפסל"

מאמן חדרה היה מרוצה מה-1:3 על הפועל חיפה, אך הבהיר: "לא חגגנו הישארות". על עתידו: "מי שצריך לראות מה אני עושה, רואה". פלקושצ'נקו: "קיבלנו אוויר". סילבס: "צריך להיות מודאגים". החלוץ: "כואב שככה נראינו"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה סיפקה לאוהדיה הצגה נפלאה של כדורגל הערב (שני) ועקפה את הפועל חיפה לאחר שניצחה אותה 1:3 בבית, במה שהיה משחקה החמישי ברציפות ללא הפסד, בדרך למקום התשיעי בליגת העל. קבוצתו של מנחם קורצקי אמנם לא תהיה בפלייאוף העליון, אך היא נכנסת לתחתון כשהיא רחוקה תשע נקודות מהקו האדום וביכולת שהציגה הערב, היא בהחלט יכולה להיות אופטימיות בנוגע לסיכוייה להישאר עונה נוספת בליגה הבכירה.

צפו בתגובות

קורצקי לא יצא מגדרו למרות התצוגה המוצלחת ואמר בסיום המשחק: "אלה לא חגיגות הישארות, היה פה הרבה מתח לאחרונה. הקבוצה עושה תוצאות טובות ועדיין לא הצלחנו להביא את היכולות שלנו לידי ביטוי, היום השחקנים נתנו הצגה על המגרש ואני מאוד מאושר בשבילם, כי מגיע להם. הם מחויבים ועובדים קשה בכל משחק, לא הלך במשחקים הקודמים והיום כן".

אם היה מגיע שבועיים קודם היו בפלייאוף העליון: "התכוננו לכל משחק כאילו הוא האחרון בליגה. הצלחנו לעשות את התוצאות שרצינו, עדיין יש שבעה משחקים. אנחנו רוצים קודם כל להבטיח הישארות שעדיין לא הבטחנו, אני מזכיר לכולם. זו הדרך".

האם הישארות תבטיח לו להמשיך בעונה הבאה: "אני לא מסתכל על זה, מי שצריך לראות מה שאני עושה – רואה. אני מאוד אשמח להמשיך ולהישאר עם השחקנים שנותנים למועדון הזה הרבה. אנחנו קודם כל רוצים להישאר ובעתיד נדבר על זה".

עוד שחקנים הצטרפו לרוטמן: "לי זה היה ברור. אחרי משחקים פה דיברתי עם השחקנים ואמרתי שאני שואף שהם ישחקו יותר טוב, כי יש פוטנציאל לשחק כדורגל יותר טוב, התקפי, להגיע למצבים ולהבקיע שערים. אני שמח שהיום הם הצליחו וטיפה נהנו מכדורגל".

מנחם קורצקי | שלומי גבאי

מקסים פלקושצ'נקו, שהיה בין המצטיינים על כר הדשא ורשם שער ובישול, סיכם: "עשינו ניצחון מאוד חשוב, פתחנו פער של תשע נקודות מהתחתית וקצת קיבלנו אוויר. עבדנו קשה על המגרש וראו את זה התקפית והגנתית. היה משחק מצוין ואני מבסוט על כך".

לא חגג מול הפועל חיפה: "גדלתי בבית עם ערכים וכבוד. גדלתי בהפועל חיפה והייתי שם הרבה מאוד שנים, אני מכבד אותם מאוד ולכן לא חגגתי. אני שמח על הגול והבישול".

השינוי עם קורצקי: "רואים גם איך הקבוצה משחקת. היום נראינו מצוין וכבשנו שלושה שערים, משהו שלא עשינו הרבה זמן. יש אנרגיות טובות ורואים את המשפחתיות בקבוצה. אני מקווה שנמשיך בדרך הזאת ונסיים את העונה טוב".

פלקושצ'נקו אחרי השער. "קיבלנו אוויר" | שלומי גבאי

המאמן המפסיד, חיים סילבס, ניתח: "דיברנו כל הדרך עד המשחק הזה, אבל זה לא היה ניכר ולא היה נראה שעשינו סוויץ' כמו שצריך. באנו מפונקים קצת, לא הבנו איזה סוג משחק הולך להיות ושוב ספגנו מאוד מוקדם, זה כמובן סיבך ועשה עבודה יותר נוחה להפועל חדרה. משחק רע שלנו. היינו יכולים לחזור איפשהו במחצית הראשונה, אבל לא היינו חדים בחלק הקדמי ולא באחורי".

כמה צריך להיות מודאגים: "בוודאי שצריך להיות מודאגים כי בכל משחק אנחנו צריכים להיות במקסימום יכולת ולהביא תוצאות טובות. לא חושב שיש מישהו שמרגיש טוב עם עצמו כשהקבוצה לא מביאה תוצאות ומשחקת ככה. צריכים לעשות סוויץ' מהר כי זה יכול להתדרדר. צריכים לתקן את זה, להראות יותר נשמה ולב".

חשיבות סוף העונה לעתידו: "זה מוצדק וזה בסדר שמדברים על העתיד שלי, במיוחד כשהקבוצה עושה תוצאות כאלה – זו האחריות שלי לפני כולם. המשחקים האלה לא צריכים להיות טובים בשבילי, אלא בשביל הפועל חיפה ובשביל שהקבוצה הזאת תגמור את השנה כמו שצריך ובשנה הבאה תוכל לבנות משהו טוב, שמח, שתגיע לשיאים ושהקהל ייהנה ממנה. צריך להיות גברים ולדעת להעביר את הקבוצה דרך המכשול הזה ולהתחיל מחדש".

חיים סילבס | שלומי גבאי

לסיום, עדן בן בסט שכבש את השער המצמק לזכות הפועל חיפה, הוסיף: "מבחינה אישית אני מאוד שמח שהיום סוף הבקעתי אחרי תקופה ארוכה, אין הרגשה נפלאה מזו. אמרו לי לחכות שהשאר יאושר, אבל ידעתי שאין מצב שהוא ייפסל הפעם. קבוצתית, כואב לי שככה נראינו היום. זה לא אופייני, אנחנו בדרך כלל נלחמים עד הסוף. לא היינו אגרסיביים, הגענו שניים לכל כדור והיה לנו חוסר סדר שלא מאפיין אותנו. אנחנו מסתכלים קדימה, לא רוצים להסתבך בתחתית. כל קבוצה רוצה לשרוד בפלייאוף התחתון ומחכה לנו אתגר קשה".

האם מבינים כמה המצב מסוכן: "צריך לדבר במעשים. כשמגיעים לדשא נגד קבוצות שלקחו נקודות במגרשים קשים, אני אוהב את החברים שלי כאן ואני יודע שאם אנחנו באמת מגיעים למשחק, נעשה חיים קשים לכל קבוצה שתעמוד מולנו. היום לא עשינו את זה ואני מקווה שזה לא יחזור על עצמו בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי