עשו שיעורי הבית: בדנמרק הזהירו ממספר כוכבים של ישראל

נבחרת ישראל נגד סלובקיה
נבחרת ישראל נגד סלובקיה | ההתאחדות לכדורגל

לקראת משחק הפתיחה של מוקדמות מונדיאל 2022, בתקשורת הסקנדינבית סימנו מספר שחקנים מהסגל של רוטנשטיינר: "דסה חשוב מאוד למערך של ישראל, סולומון הוא כמו חצי מהקבוצה מבחינת התקפה". ומה עם זהבי?

(גודל טקסט)

נבחרת דנמרק כבר ערכה אימון ראשון על אדמת ישראל לקראת פתיחת מוקדמות מונדיאל 2022, כאשר ביום חמישי הקרוב היא תתארח באצטדיון בלומפילד ותפגוש את נבחרת ישראל. לקראת ההתמודדות, בתקשורת הדנית כבר הזהירו: "על הנייר, נבחרת דנמרק יותר טובה מישראל. אך נהיה חייבים להיזהר ממספר שחקנים בעלי פרופיל גבוה מאוד אצל היריבה".

"אם הנבחרת תרצה לנצח, היא צריכה לסגור במשחק את השחקנים הבכירים של ישראל" הוסיפו בדנמרק. "המגן אלי דסה הוא בורג חשוב במערך של הישראלים, אשר משחקים עם שלושה בלמים ולכן צריכים שחקנים טובים בכנפיים. דסה, שמצטיין גם במדי ויטסה ההולנדית, הוא בעל מנוע אמיתי ומסוגל להציע הרבה גם בהתקפה. יש לו כימיה טובה עם ערן זהבי עוד מהימים ששיתפו פעולה במכבי תל אביב".

לגבי חוליית הקישור, הסקנדינבים כמובן סימנו את מנור סולומון, שנמצא בכושר הבקעה טוב במדי שחטאר דונייצק ופרץ לתודעה גם באירופה העונה: "זהבי הוא השם הגדול ביותר בנבחרת ישראל, אבל הוא לא השחקן ביותר שלה. סולומון הוא התקווה של הכדורגל הישראלי ומסוגל לעשות הרבה דברים מהקישור. אם מצליחים לנטרל אותו, מנטרלים כמעט 50% מהכוח ההתקפי של ישראל".

מנור סולומון | מאור אלקסלסי

לגבי חוליית ההתקפה של וילי רוטנשטיינר, בדנמרק כמובן הזהירו מזהבי. חלוצה של פ.ס.וו נמצא בכושר נהדר מאז תחילת 2021 ועל כן נכתב עליו: "הוא בוודאי השחקן המוכר ביותר של ישראל, שגם כובש מספר רב של שערים בקבוצתו ההולנדית. הוא חלוץ שיודע לסיים היטב, אבל הוא לא יוצר לעצמו. הדגש חייב להיות על סולומון ודסה, אבל אסור לשכוח את זהבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי