ההתאחדות הדנית שוקלת לעלות עם נבחרת הקטרגל בליגת האומות

אגה האריידה
אגה האריידה | Gettyimages

שחקני הנבחרת הסקנדינבית לא הגיעו להסכם עם ההתאחדות לגבי הבונוסים שיקבלו, ומאיימים לא להופיע למשחק ביום ראשון הקרוב מול וויילס, כך שהאפשרות המוזרה בהחלט נשקלת. המאמן האריידה מסרב לעמוד על הקווים

(גודל טקסט)

הסיפור הבא נשמע הזוי במיוחד, אבל מתרחש בדנמרק בימים אלה ממש. שחקני הנבחרת הסקנדינבית לא הגיעו להסכם עם ההתאחדות המקומית לכדורגל לגבי גובה הבונוסים שיקבלו אחרי המונדיאל ובעתיד. כתוצאה מכך, הכדורגלנים הבכירים בנבחרת הודיעו שלא יגיעו למשחק הראשון של ליגת האומות מול וויילס ביום ראשון הקרוב, ובתגובה בהתאחדות שוקלים ברצינות לעלות עם נבחרת הקטרגל של דנמרק.

דנמרק אמורה לשחק כבר מחר (רביעי) במשחק ידידות מול סלובקיה וכאמור גם בקופנהאגן ביום ראשון הקרוב במסגרת מחזור הפתיחה של דרג ב' בליגת האומות מול וויילס. אופ"א עלולה להעניש בחומרה רבה את ההתאחדות הדנית, זאת מכיוון שהיא רואה בטורניר פרויקט יוקרתי שלה שרק עכשיו יוצא לדרך. אם הדנים לא יופיעו לטורניר, הם עלולים לספוג השעייה מהיורו.

בעיתון הדני "אקסטרה בלאדט" נטען שבהתאחדות החליטו להופיע למשחק בכל מחיר ואם השחקנים לא יגיעו ולא תהיה נבחרת, הם יעלו לשחק גם עם נבחרת הקטרגל של המדינה, במטרה להימנע בכל מחיר מעונש מטעם אופ"א. ההתאחדות ביקשה תחילה מהקבוצות הדניות לשלוח שחקנים לא בינלאומיים לנבחרת, אבל גם לבקשה הזו לא נרשמה היענות גבוהה, כך ששחקני קטרגל דנים כמו כריסטופר האג, ג'ים הוגארד, קווין יורגנסן ולואיס וייס עשויים לככב.

מאמן דנמרק, אגה האריידה, הודיע שהוא לא מוכן לאמן את הנבחרת ההזויה הזאת. הקפטן כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם אמר: "ציפינו מהשחקנים להיפגש ולצאת מהמצב הזה. רצינו לפתור את הבעיה, אבל בהתאחדות לא רצו להמשיך את המו"מ איתנו. רצינו להאריך את ההסכם שיש לנו איתם בנוגע לבונוסים ולשחק בצורה רצינית. זה בכלל לא עניין של כסף".



אריקסן. "לא עניין של כסף" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי