20,000 שקלים מפרידים בין הפועל חדרה לדובב גבאי

דובב גבאי
דובב גבאי | לירון מולדובן

במועדון מעריכים כי החלוץ יחתום כבר הערב בקבוצה בכדי שיוכל להירשם למשחק נגד בית"ר ירושלים מחר (20:30, ספורט1). אביטן מתלבט בין שני שיטות הגנה, אבופאני בספק. יונתן לוי יערוך בכורה לצד מתיאוס

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מחר (שני 20:30, שידור ישיר בספורט1) נגד בית"ר ירושלים. לאחר הניצחון על הפועל תל אביב במחזור הראשון, בחדרה קיבלו ביטחון רב גם לקראת המשחק בטדי למרות שהמאמן ניסו אביטן הבהיר כי מדובר באופרה אחרת לחלוטין.

אביטן עדיין לא החליט אם לעלות עם שיטת שלושת הבלמים או עם ארבעה שחקני הגנה ושלושה שחקני התקפה. הבלם ירין פרץ והקפטן יעקב אבבה פצועים וייעדרו, כאשר יונתן לוי צפוי לערוך בכורה לצדו של דויד מתיאוס. גם מוחמד אבופאני בספק לאחר שלא השלים אתמול את האימון בגלל כאבים ברגלו. "אנחנו מודעים לקושי במשחק ולכך שלא נותנים לנו סיכויים אבל ככה היה גם מול הפועל תל אביב והפתענו את כולם" אמרו בחדרה.

מי שעשוי להפתיע ולהיות חלק מהסגל מחר הוא החלוץ דובב גבאי. האחרון כבר מתאמן זמן רב בחדרה ובשבוע האחרון אף מתאמן באופן סדיר והרשים מאוד את אביטן שביקש מראשי הקבוצה לעשות מאמצים להחתימו. כפי שפרסמנו, ראשי חדרה פנו לאנשי עסקים מקומיים בכדי שייתרמו כמאה אלף שקלים וזאת על מנת לאפשר את ההחתמה של גבאי. במועדון סיפרו כי רוב הסכום הושג הרבה בזכות אוהד חדרתי מארה"ב ונותרו כ-20,000 שקלים תרומות על מנת להפוך את גבאי רשמית לשחקן חדרה. בקבוצה מהשרון מעריכים כי הסכום הסופי יושג הערב והשחקן יחתום בקבוצה על מנת שיוכל לעבור מחר בבקרה התקציבית ובערב להיות בסגל. מחר בבוקר תצא חדרה לבית מלון בירושלים שם תשהה עד למשחק.

דובב גבאי. יחתום כבר הערב (לירון מולדובן)
דובב גבאי. יחתום כבר הערב (לירון מולדובן)

הקבוצה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בטדי מחר בערב. לפני האימון התייחס המאמן ניסו אביטן למשחק: "ההכנות רגילות כמו בכל שבוע. יש לנו מספר שחקנים שאנחנו בספק לגבי הכשירות שלהם, אבל אנחנו ערוכים, מוכנים ומבינים את המשימה הקשה שיש לנו".

השוואה למשחק מול הפועל ת"א: "כל משחק לגופו. בית"ר יריבה מאוד איכותית עם המון המון יכולות התקפיות. אנחנו יודעים שמצפה לנו משימה לא פשוטה, בטח אם נוסיף את טדי כמגרש ביתי עם קהל גדול של בית"ר".

ציפיות: "הציפיות שלי הן שנגיע ונוכיח שאפשר להתמודד עם קבוצות בליגת העל ולהיות קבוצה לגיטימית. להגיע ולעשות את העבודה. ולשחק כדורגל. להראות שאנחנו בליגה הנכונה".

הבלם הספרדי דויד מתיאוס הוסיף: "אנחנו מגיעים לירושלים באותה גישה שהגענו למשחק הראשון מול הפועל ת"א. עבורנו אין שום לחץ. אנחנו קבוצה קטנה, אבל אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים. אנחנו נהיה חייבים להביא 100 אחוז ולנסות להשיג 3 נקודות. אנחנו מגיעים לשם עם ניצחון במחזור הראשון, מול אחת הקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי, אבל אפשר לנצח. גם לפני הפועל ת"א לא נתנו לנו סיכוי, אבל אנחנו מגיעים עם ביטחון ואפשר לעשות את זה. התכוננו קשה כל השבוע גם לקהל שלהם ולאווירה במשחק, ואני מקווה שנשחק טוב ושנצליח לקחת נקודות".

הרכב משוער: אוסטין אגידה, דיאא לבאבידי, דויד מתיאוס, יונתן לוי (וויסאם רבאח), יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, קווין טאפוקו, עלי חטיב, סלים עמאש, פרדי פלומיין, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי