הערכה בחדרה: לפחות 500 אוהדים יגיעו לטדי

אוהדי הפועל חדרה
אוהדי הפועל חדרה | אודי ציטיאט

במועדון מקווים כי כמות גדולה ככל שניתן תגיע למשחק מול בית"ר ירושלים בשני. יונתן לוי עשוי לפתוח כבלם. אור אילוז שוחח לאחי נצרת, מור חוזז מועמד לפתח תקווה או הרצליה

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון במחזור הראשון מול הפועל תל אביב, בהפועל חדרה ירצו לצאת לפגרה ללא הפסד אך מבינים כי ישנו קושי רב במשחק החוץ מול בית"ר ירושלים. מאידך, בחדרה מאמינים כי העובדה שבית"ר עדיין לא סגרה סופית את סגל הקבוצה ונמצאת בתהליך בנייה יעזור לקבוצה של ניסו אביטן לעשות סנסציה נוספת בליגת העל.

מבחינה מקצועית נראה כי המאמן ימשיך עם שיטה דומה לזו שניצח את האדומים. מי שבוודאות לא ישחק הוא הבלם ירין פרץ שנפצע בשבת שעברה ואינו כשיר למשחק. יונתן לוי שהגיע בשבוע שעבר ממכבי חיפה עשוי לפתוח כבלם לצדו של דויד מתיאוס. אגב, הקפטן והבלם יעקב אבבה שפצוע בשבועיים האחרונים, צפוי לחזור לקבוצה רק לאחר הפגרה. "אין ספק שמדובר בקרב קשה אבל ננסה לעשות את המקסימום", אמרו בחדרה. בנוסף, במועדון מהשרון מקווים לקבל תמיכה גדולה שככל ניתן מהקהל והערכה כי 500 אוהדים חדרתיים יגיעו למשחק בירושלים. בימים האחרונים פנו חלק מראשי הקבוצה לאוהדים וביקשו מהם להגיע ולתמוך בקבוצה.

במקביל, בחדרה ממשיכים לדלל את הסגל והקשר אור אילוז סיכם באחי נצרת מהליגה הלאומית. גם המגן/קשר מור חוזז ישוחרר וצפוי לחתום בהפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית או הפועל הרצליה מליגה א'. במועדון עדיין לא איבדו תקווה לצרף את החלוץ דובב גבאי אבל בשלב זה מתקשים לקבל תמיכות מאנשי עסקים מקומיים. במועדון ייעשו מאמץ נוסף עד למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי