עושים שוק: מריאנו יקבל את חולצה מספר 7 של רונאלדו?

מריאנו דיאס
מריאנו דיאס | Gettyimages

בספרד מדווחים שהחלוץ שיוצג מחר במדריד יקבל את המספר המיתולוגי. וגם: הדיווח השקרי על דיבאלה ששבר את הרשת, שתי המנצ'סטריות מעוניינות ברובן נבאס, ליון מסמנת יורש למריאנו, אובלק לא רוצה להישאר באתלטיקו

(גודל טקסט)

רשמי
* ראיו וייקאנו החתימה את ג'יאנלי אימבולה בהשאלה מסטוק סיטי.

OFICIAL | @GianImbula25 es oficialmente nuevo jugador del Rayo Vallecano 2018-19. Llega cedido desde el @stokecity por una temporada.
¡Bienvenido Imbula!⚡️ pic.twitter.com/qpixLq27eC

— Rayo Vallecano (@RayoVallecano) 30 באוגוסט 2018


* ברצלונה החתימה את האורוגוואי רולאנד אראוחו לחמש שנים. אלופת ספרד שילמה עבור שחקן הכנף בן ה-19 1.7 מיליון יורו לבוסטון ריבר האורוגוואית שעם בונוסים המחיר שלו יגיע ל-5.2 מיליון יורו. הוא ישחק תחילה בברצלונה ב'. אם יגיע לבוגרים, סעיף השחרור שלו יעלה ל-200 מיליון יורו. 


ÚLTIMA HORA – Acuerdo con @bostonriver para el traspaso de Ronald Araujo. El central derecho, de 19 años, firma para las próximas cinco temporadas. El coste del traspaso es de 1'7 millones de euros más variables. Más detalles ➡ https://t.co/lHif3VbhRr#ForçaBarça

— FC Barcelona B (@FCBarcelonaB) 30 באוגוסט 2018

 
אריק גוטיירס המקסיקני ששיחק בפאצ'וקה עבר לאלופת הולנד איינדהובן והצטרף להרבינג לוסאנו בהתקפת הקבוצה חלוץ הקבוצה. 


@GutiGalaviz + ⚪️ = pic.twitter.com/N9POtotfhr

— PSV International (@psveindhoven) 30 באוגוסט 2018

* איפסוויץ' מהצ'מפיונשיפ צירפה בהשאלה את שחקן הכנף של וולבס ג'ורדן גרהאם.


* ווסט ברומיץ' החתימה עד ינואר את שחקן ההגנה טיירון מירס בן ה-35, שהיה ללא קבוצה מאז שסיים את חוזהו במינסוטה.


שמועות
* חלוץ הרכש מריאנו דיאס יוצג רק מחר בריאל מדריד בגלל שהנשיא פלורנטינו פרס נמצא היום בערב הגאלה של אופ"א במונאקו. לפי רדיו "קופה" והעיתון "מארקה", החלוץ הספרדי דומיניקני יירש את חולצה מספר 7 המיתולוגית אותה לבשו לפניו בין השאר כריסטיאנו רונאלדו וראול. בינתיים, הוא הספיק להיפרד מליון ברשתות החברתיות: "בכל מאמץ, בכל פעולה, בכל החזקת כדור, בכל מסירה, בכל שער הגנתי על החולצה של ליון כאילו הייתה החיים שלי. היום זה היום לומר להתראות למועדון שעזר לי ויותר ויותר להתקדם כשחקן כמו גם כאדם. נשאר לי רק להודות לחברים בקבוצה, הצוות המקצועי, עובדי המועדון ומעל לכל לאוהדים ששם תמיד. המון מזל בעתיד. קדימה ליון! מריאנו דיאס".


À bientôt et merci @OLpic.twitter.com/mbkNwFsViI

— Mariano Diaz Mejia (@marianodiaz9) 30 באוגוסט 2018

* לשוער ריאל מדריד קיקו קאסיה יש 48 שעות להחליט עד תום מועד ההעברות בספרד אם הוא עוזב את הקבוצה. קאסיה הפך לשוער השלישי של הקבוצה אחרי הצטרפותו של טיבו קורטואה. כרגע בריאל מדריד רוצים שהשוער ימשיך בקבוצה, אבל הכל עוד יכול להשתנות כאשר סביליה וראיו ואייקנו מעוניינות בו.


* חשבון טוויטר של העיתונאי הארגנטינאי מאוריסיו הידאלגו שטען שעובד בעיתון "אולה" דיווח שריאל מדריד ויובנטוס סיכמו ביניהן על עסקת פאולו דיבאלה, שיעבור עד מחר תמורת 180 מיליון יורו ושכר של 16 מיליון יורו לעונה לבלאנקוס. אלא שרשת "מדיהסט" האיטלקית בדקה את העניין והעיתון "אולה" גילה שה"עיתונאי" כלל לא עובד אצלו ושמאוריסיו הידאלגו הוא בכלל דמות מטלנובלה.



* כריסטיאן טיו שחקנה לשעבר של ברצלונה המשחק בבטיס קרא לקשר בארסה ראפיניה לא לחשוב פעמיים ולצטרף לקבוצה. הבעיה שברצלונה דורשת כרגע 30 מיליון יורו ולא מוכנה להשאיל את השחקן בלי אופציה לרכישה. גם בנפיקה מעוניינת בקשר.


* האתר גול.קום פירסם שמנצ'סטר סיטי ויונייטד רוצות את רובן נבס מוולבס לעונה הבאה.



בדרך למנצ'סטר? רובן נבס (gettyimages)


* לפי רדיו מונטה קרלו, היורש של מריאנו דיאס בליון יהיה חלוץ סלטיק הצרפתי מוסא דמבלה שמחירו 25 מיליון יורו.


* נאסר שאדלי, קשר נבחרת בלגיה, מעוניין לעזוב את ווסט ברומיץ' בצ'מפיונשיפ.


* יאן אובלק לא רוצה לחדש את חוזהו באתלטיקו מדריד. לפי אס, הוא צפוי לעזוב לקבוצה גדולה אחרת באירופה כשחוזהו יסתיים ב-2021, או שקבוצה  אחרת תפעיל את סעיף השחרור שלו בסך 100 מיליון יורו.


* טוטו ספורט האיטלקי מדווח שמריו מנדזוקיץ' עשוי להאריך את חוזהו ביובנטוס.



נשאר ביובה. מנדז'וקיץ' (AFP)


* חביאר אספינוסה, שחקנה לשעבר של ברצלונה ב' בן ה-26, אמור לעבור מלבאנטה לטוונטה ההולנדית שירדה לליגה השנייה. הקשר שיחק והתאמן בברצלונה מגיל 11 עד 22 והיה אמור להיות הכוכב הגדול הבא שלה. 


* לגאנס רוצה את מרקוס יורנטה, קשר ריאל מדריד שלא מוצא מקום בסגל של ז'ולן לופטגי. 
 

* יוליאן נאגלסמו מאמן הופנהיים אישר שקבוצתו רוצה את ריס נלסון מארסנל.


* מונאקו קרובה להחתים את נאסר שאדלי קשר נבחרת בלגיה ו-ווסט ברומיץ' ב-12 מיליון יורו.


* כריסטיאן פורטו קשר ג'ירונה קרוב לחתימה בסביליה שתשלם עליו 17 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי