דיווח: פנרבחצ'ה מנהלת מו"מ עם מאוריציו סארי

המנג'ר האיטלקי שלא מצא קבוצה מאז פוטר מיובנטוס, מועמד מוביל להגיע לקבוצת הפאר הטורקית, שנמצאת במרחק חמש נקודות מבשיקטאש המוליכה

(גודל טקסט)

מאוריציו סארי היה עד לא מזמן אחד המאמנים הכי מוערכים בעולם, אבל מאז פיטוריו מיובנטוס בעקבות ההדחה על ידי ליון בשמינית גמר ליגת האלופות לא מצא קבוצה, אך על פי הדיווחים האחרונים, המנג'ר האיטלקי עשוי בקרוב לחתום ביעד מפתיע במיוחד.

בארץ המגף טוענים כי פנרבחצ'ה הטורקית יצרה קשר עם סארי במטרה שידריך את הקנריות הצהובות כבר במשחק הליגה הבא נגד דניזליספור בתום פגרת הנבחרות. פנר שנמצאת במקום השלישי בטורקיה במרחק של חמש נקודות מבשיקטאש המוליכה, פיטרה ביום חמישי את ארול בולוט ומינתה באופן זמני את אמרה בלוזוגלו עד הגעתו של מאמן בכיר יותר.

שמו של סארי שעדיין מקבל שכר מיובנטוס, נקשר בשבועות האחרונים לרומא ואפילו נכתב על חזרה אפשרית לנאפולי בעקבות אי שביעות רצון מג'נארו גאטוסו, לכן יהיה מעניין לראות אם ימתין להצעה מהסרייה א' או יחתום בפנרבחצ'ה.

יש לציין כי אם המנג'ר בן ה-62 יגיע לאיסטנבול ייזכה לאמן שחקנים שעד לא מזמן נגעו בטופ העולמי. חוסה סוסה, דייגו פרוטי, אנר ולנסיה וכמובן מסוט אוזיל הם רק חלק מהשמות.

מסוט אוזיל | Isa Terli/Anadolu Agency via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי