עושים שוק: ויניסיוס יעבור לשחק בקבוצת המילואים של ריאל

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | AFP

לופטגי הודיע כי הברזילאי הצעיר יצבור דקות בליגה השלישית וייקרא לקבוצה הבוגרת כשיצטרכו אותו, החלטה דומה התקבלה גם לגבי לוקה זידאן. וגם: פ.ס.ז' מוכנה לשלם 100 מיליון תמורת אריקסן, סטרוטמן בדרך למארסיי

(גודל טקסט)
רשמי
* טרואה הצרפתית הודיעה על החתמתו של וינסנט מרסל מניס, שיגיע לעונת השאלה אחת. לקשר בן ה-21 הופעה אחת ושער אחד בנבחרת הצעירה של צרפת.


[#OFFICIEL] L'ESTAC, l'@ogcnice, et Vincent #Marcel (milieu de terrain de 21 ans) d'accord pour un prêt d'une saison (juin 2019).
https://t.co/BIiswVWpK4pic.twitter.com/9V5NEdWqnf

— ESTAC Troyes (@estac_officiel) August 26, 2018


שמועות
* רדיו "מונטה קרלו" מדווח שחאתם בן ערפה שנפרד מפאריס סן ז'רמן החליט לחתום בניס. אחת הסיבות שבחר בקבוצה היא העובדה שמאריו באלוטלי ימשיך לעונה נוספת בקבוצה.


* סבסטיאן רודי צפוי עד מחר להשלים את מעברו לשאלקה מבאיירן מינכן תמורת 16 מיליון יורו.


* הגעתו האפשרית של יוליאן דרקסלר מפ.ס.ז' לסביליה נראית מסובכת לפי "ל'א'קיפ", מכיוון שהוא מרוויח 600 אלף יורו בחודש.


קווין סטרוטמן על סף מעבר למארסיי. קשר רומא שעבר מספר פציעות קשות בשנים האחרונות יעבור תמורת כ-25 מיליון יורו וישתכר 4.5 מיליון יורו לעונה.



סטרוטמן. התגבר על הפציעות וינסה את מזלו בצרפת? (AFP)


* ז'ולן לופטגי הודיע שוויניסיוס ג'וניור ישחק בריאל מדריד קסטייה בליגה השלישית, וייקרא לקבוצה הבוגרת כאשר יצטרכו אותו. החלוץ נרשם מראש כשחקן נוער ולכן יוכל לנדוד בין הקבוצות, דבר שאסור בליגה אם הוא לא נרשם לקבוצה הראשונה מראש. גם השוער לוקה זידאן, הבן של זיזו, יועבר לקסטיה ואילו קיקו קאסיה מבוקש באוקזר הצרפתית שרוצה לשאול אותו לעונה, אלא שבינתיים הבלאנקוס סירבו להצעה.


* פאקו אלקסר יושאל לדורטמונד תמורת 2.2 מיליון יורו לעונה ואופציה לרכוש אותו ב-20 עד 25 מיליון יורו בקיץ 2019. ברצלונה תהיה חייבת להביא חלוץ אחר במקומו.


* לפי "סאנדיי אקספרס", פאריס סן ז'רמן מוכנה לשלם 100 מיליון יורו על קשר טוטנהאם כריסטיאן אריקסן, אבל תוכל לעשות זאת רק אם אופ"א לא תחליט להעניש אותה בפיירפליי הפיננסי. ריאל מדריד עוקבת אחרי הדני ואם לא יאריך חוזהו בטוטנהאם היא תנסה לרכוש אותו בקיץ הבא. הוא חתום עד 2020.


אריקסן. יעבור לפ.ס.ז' או לריאל? (Gettyimages)
אריקסן. יעבור לפ.ס.ז' או לריאל? (Gettyimages)


* אנטוני מרסיאל הודה שהוא יישאר במנצ'סטר יונייטד לפחות עוד עונה למרות שז'וזה מוריניו היה מעדיף למכור אותו, כך פורסם ב"סאנדיי מירור".


* ב"סאן" מדווחים שמונאקו רוצה בהשאלה את רובן לופטוס-צ'יק מצ'לסי.


האתר ותחנת הרדיו "טוקספורט" פרסמו שהעובדה כי זינדין זידאן עזב את ריאל מדריד גרמה לאדן הזאר להישאר לעת עתה בצ'לסי.


* אייבר הספרדית רוצה את בלם ווסטהאם ריס אוקספורד בהשאלה לעונה.


* "מארקה" דיווח כי ליון דחתה הצעה של סביליה לרכוש את החלוץ הדומיניקני מריאנו דיאס שהגיע אליה מריאל מדריד בקיץ הקודם ב-25 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי