משחק עונש: זלצבורג והכוכב האדום נפרדו ב-0:0 חלש

זלצבורג
זלצבורג | Gettyimages

פלייאוף ליגת האלופות: במשחק ללא קהל, מונאס דאבור וחבריו לא הצליחו לכבוש מול אלופת סרביה במשחק לא קצבי של שתי הקבוצות, סטנקוביץ' מנע שער בסיום. בנוסף: באטה - איינדהובן 3:2, בנפיקה - פאוק סלוניקי 1:1

(גודל טקסט)
אמנם הפועל באר שבע לא הגיעה לשלב המיוחל, אך בכל זאת התקיימו הערב שלושה משחקים במסגרת פלייאוף ליגת האלופות כשבמוקד מונאס דאבור ורד בול זלצבורד סיימו ב-0:0 בחוץ אצל הכוכב האדום בלגרד והשיגו מקדמה יפה לקראת משחק הגומלין בשבוע הבא באוסטריה.


הכוכב האדום בלגרד- רד בול זלצבורג 0:0 

המשחק נערך ללא קהל, עקב עונש על קריאות גזעניות של אוהדי הכוכב האדום שידועים כאחד מהקהלים הקיצונים והבעייתים במזרח אירופה. המחסור בקהל כנראה השיפע על שחקני שתי הקבוצות, שהציגו משחק חלש מאוד ונטל מצבים.


מי שראו את המשחק מהטלוויזיה, נאלצו להמתין 70 דקות עד שראו איום ממשי על המסגרת, כששמילוש דגנק מהכוכב האדום עלה לכדור קרן ונגח בעוצמה היישר לידיו של סטאנקוביץ'. בדקה ה-90 שוב סטאנקוביץ' היה במקום שעצר בעיטה של סימיץ' המחליף.


מונאס דאבור מצידו הציג יכולת פושרת למדי. הישראלי זכה לשמירה הדוקה משחקני ההגנה הסרבים ולא הצליח לתת לכבוש עבור קבוצתו. בכל אופן, האוסטרין שומרים על רשת נקייה וחוזרים למשחק הגומלין בביתם עם מקדמה לא רעה בכלל.


Endstand! // Full time! #CZVFCS 0-0 pic.twitter.com/XVmPvzlgzk

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) August 21, 2018


בנפיקה – פאו סלוניקי 1:1

המשחק באיצטדיון האור התעלה לקצב מעט יותר גבוה כשעל סף סיום המחצית הראשונה, פיזי תרגם פנדל ליתרון 0:1. בדקה ה-76 היוונים חזרו לעניינים מבעיטה של עמר ווארדה המצרי פנימה מכדור שחזר מהמשקוף. היוונים חוזרים הבייתה עם תוצה טובה עבורם וינסו להפתיע בשבוע הבא.


באטה בוריסוב – פ.ס.וו איינדהובן 3:2

המשחק הקבצי ביותר שהתקיים הערב התחיל מפנדל מוצלח של טומיין בדקה התשיעית. ההולנדים הפכו משערים של פריירו (35) ולוזאנו (61.). אלכסנדר חלב הבלתי נגמר שנכנס כמחליף דאג לשיוויון סופר דרמטיי בדקה ה-88 אך מאלן הצעיר, שנכנס כמחליף גם הוא, כבר את שער הניצחון היוקרתי עבור ההולנדים שיקוו לסיים את העבודה בשבוע הבא.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי