צפו בתקציר: ליברפול נשארה מושלמת אחרי 0:2 על פאלאס

ג'יימס מילנק
ג'יימס מילנק | Gettyimages

החבורה של קלופ התקשתה בסלהרסט פארק, אבל השיגה ניצחון שני אחרי שסלאח ספק הוכשל ברחבה ומילנר שלח את הפנדל פנימה (45) ומאנה הכפיל בדקה ה-90. המצרי גם סחט כרטיס אדום מוואן-ביסאקה בדקה ה-75

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)
המחזור השני בפרמיירליג הסתיים הערב (שני) עם ניצחון נוסף של ליברפול, שאמנם התקשה מאוד בחוץ מול קריסטל פאלאס, אבל נהנתה מפנדל מוצלח של ג'יימס מילנר רגע לפני הפסקת המחצית וממתפרצת של מוחמד סלאח וסאדיו מאנה בדקה ה-90 כדי להכניע 0:2 את המקומיים לשמור על מאזן מושלם.


האדומים הציגו יכולת מרשימה למדי בשבוע שעבר ב-0:4 על ווסטהאם, אבל מה שעבד מושלם באנפילד היה נראה אחרת לגמרי בסלהרסט פארק – שחקניו של קלופ מיעטו לאיים על שערו של ויין הנסי וכאמור הייתה זו בעיטה מ-11 מטר שהעלתה אותם ליתרון בדקה ה-45 אחרי שסלאח ספק הוכשל ברחבה. בתוספת הזמן, כשהעיטים ניסו לסחוט נקודה, סלאח שלח את מאנה לרוץ חצי מגרש לבדו כדי לקבוע 0:2 בסיום. 


סלאח, כרגיל, היה השחקן המסוכן ביותר של המיטיירדס בדרך לניצחון חמישי ברציפות בסלהרסט (רביעי במסגרת הליגה) וגם סחט כרטיס אדום מארון ואן-ביסאקה הצעיר בדקה ה-75, כשדהר כל הדרך אל השער והוכשל על ידי המגן על סף הרחבה. רוי הודג'סון ושחקניו עם איבוד נקודות ראשון העונה אחרי 0:2 על פולהאם במחזור הפתיחה, ליברפול כאמור עם מאזן מושלם והיא גם הקבוצה היחידה שלא ספגה העונה אחרי 180 דקות.



עדיין לא ספג. אליסון (Gettyimages)


הרכבים
קריסטל פאלאס: ויין הנסי, פטריק ואן אנהולט, ג'יימס טומקינס, מאמאדו סאקו, ארון ואן-ביסאקה, לוקה מיליבוייביץ', ג'פרי שלופ (מקס מאייר, 83) , ג'יימס מקארתור, אנדרוס טאונסנד (ג'ואל וורד, 79), ווילפריד זאהה, כריסטיאן בנטקה (אלכסנדר סורלות', 70).


ליברפול
: אליסון, אנדי רוברטסון, ג'ו גומז, וירג'יל ואן דייק, טרנט אלכסנדר-ארנולד, ג'יג'י ויינאלדום, ג'יימס מילנר (ג'ורדן הנדרסון, 67), נבי קייטה (אדם ללאנה, 87), מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו (דניאל סטארידג', 90).


מהלך המשחק
דקה 1: המשחק יצא לדרך, ליברפול תצליח לשמור על מאזן מושלם בתום שני מחזורים?



מה גרם לקלופ להגיב בצורה כזו? (Gettyimages)


דקה 12: קייטה המצוין דהר קדימה ומצא את מאנה שהעביר לרוברטסון, אך כדור הרוחב שלו נקלט בידיו הבטוחות של הנסי.


דקה 21: אלכסנדר-ארנולד הרים כדור מצד ימין, הנסי יצא וקלט אך נתקל במאנה והכדור חדר לרשת. השופט שרק לעבירה ופסל את השער בצדק.


דקה 22, ההזדמנות הטובה ביותר של ליברפול עד כה: קייטה הפעלתן מצא את מוחמד סלאח, שניסה להקפיץ מעל הנסי אבל הכדור שלו עלה גבוה מעל המשקוף.


 

27' Hennessey saves well at his near-post. Another fine #LFC move and a decent effort from Naby.

[0-0] #CRYLIVpic.twitter.com/FIBHLkiBJE

— Liverpool FC (@LFC) August 20, 2018


דקה 25: טאונסנד פרץ מימין למרכז ושלח כדור אדיר שלמזלו הרב של אליסון נעצר רק במשקוף.


דקה 27: סלאח עבר שחקן על סף הרחבה ובעט כדור שנהדף היישר לקייטה שניסה ברגל שמאל, אך האיום שלו היה חלש מידי ונהדף על ידי הנסי.


דקה 45, ליברפול עלתה ל-0:1
: סלאח קיבל כדור מפירמינו, הסתובב וספק הוכשל בתוך הרחבה. השופט שרק ומילנר לקח את האחריות ושלח את הפנדל בקלילות לפינה הימנית של הנסי.



שלח את הנסי שמאלה וגלגל ימינה. מילנר ברגע הבעיטה (Gettyimages)


דקה 49: סלאח הצליח לעקוף את הנסי ומזווית קשה העביר כדור רוחב אותו קייטה לא הצליח לתרגם לשער.


דקה 53: מיליבוייביץ' בעט כדור חופשי אדיר, אך אליסון המצוין הוכיח מדוע הוא נרכש בכל כך הרבה כסף והדף היטב.


דקה 75, פאלאס ב-10 שחקנים: סלאח דהר כל הדרך אל השער באין מפריע, ואן-ביסאקה הכשיל אותו בבירור על סף הרחבה ומנע שער ודאי מהמצרי, מה שעלה למגן הצעיר בכרטיס אדום ישיר.



אחרי שסחט פנדל, גם הותיר את פאלאס ב-10 שחקנים (AFP)


דקה 90, 0:2 לליברפול! קרן של פאלאס הפכה למתפרצת של האורחת כל הדרך להכפלת היתרון. סלאח מסר למאנה, האחרון רץ חצי מגרש, עבר את הנסי וגלגל פנימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי