בזמן שהיא מתקרבת לזכייה ראשונה באליפות איטליה מאז 2010, אינטר השיקה היום (שלישי) את הסמל החדש של המועדון תחת הסיסמא: "השם שלי הוא הסיפור שלי". השינוי העיקרי בלוגו החדש לעומת הקודם הוא הוצאת הצבע הזהוב. האותיות "I" ו-"M" משתלבות בסמל והן מייצגות את האמירה "I Am" (באנגלית: אני), שמטרתה להציג את הזהות הייחודית למועדון.
כחלק מההודעה הרשמית מטעם הנראזורי נמסר: "אינטר מציגה היום את הזהות הוויזואלית החדשה שלה, שממחישה את הערכים עליהם מושתת המועדון ומחזקת את החיבור לעיר מילאנו. מטרת החידוש היא להיפתח בפני קהלים רבים ברשתות החברתיות בכל העולם, בכל שכבות הגיל. החיבור למילאנו לא נשאר רק בתחומי העיר, כי אינטר מייצגת את מה שהעיר מייצגת – בינלאומיות, שאיפה לקדמה והתפתחות שלא פוגעת במהות של העיר".
קבוצתו של אנטוניו קונטה תשחק לראשונה עם הסמל החדש רק בעונה הבאה, אך כבר במשחק מול קליארי ב-11 באפריל הסמל יופיע על חולצות החימום של השחקנים. בסרטון ההשקה הופיעו חלק משחקני הקבוצה, ביניהם רומלו לוקאקו, אשרף חכימי, אשלי יאנג ולאוטרו מרטינס, שאמר: "אני אוהב את הסמל החדש. הוא מודרני, אך בו זמנית מכבד את מסורת המועדון ואת ערכיו ההיסטוריים".
גם היריבה המושבעת יובנטוס שינתה את הסמל שלה בשנים האחרונות לגרסה שלטענתה יותר מודרנית, וכמו במקרה, גם הפעם ברשתות החברתיות נשמעה ביקורת רבה נגד אינטר על הסמל החדש, כשאוהדים יצאו באמירות כגון "ראיתי את הסמל החדש של אינטר וזה היה מספיק אינטרנט ליום אחד" ו"הסמל של אינטר נראה כאילו נתנו לילד בן ארבע שלושה מרקרים כדי להשתיק אותו לשעה".
I M FC Internazionale Milano.
— Inter (@Inter_en) March 30, 2021
What I M comes from what I have always been.
I M open to the whole world and rooted in one city. #IMInter pic.twitter.com/iQVzmyrE3u
מה דעתך על הכתבה?