צסק"א הסתדרה ללא מייק ג'יימס, אנדולו הביסה את ריאל במדריד

צסק"א מוסקבה נגד זניט פטרסבורג | Sergey Grachev/Euroleague Basketball via Getty Images

הקבוצה של איטודיס הציגה משחק הגנה נהדר ללא הכוכב האמריקאי. הטורקים התפוצצו על הבלאנקוס במחצית השנייה בדרך ל-83:108 ענק. ז'לגיריס גברה על אלבה. הפסד נוסף לקטש

(גודל טקסט)

עונת היורוליג מתקרבת לשלבי ההכרעה. הערב (שלישי), במקביל למשחק בין מכבי תל אביב לברצלונה, נערכו שישה משחקים נוספים. מילאנו מחצה בקלות את הכוכב האדום בבלגרד, אנדולו אפס הביסה את ריאל במדריד, זניט הסתבכה והפסידה לצסק"א ללא מייק ג'יימס, ז'לגיריס ניצחה בבית את אלבה ברלין, קטש ופנאתנייקוס הפסידו לבאסקוניה. כעת: באיירן מינכן מארחת את פנרבחצ'ה.

זניט פטרסבורג – צסק"א מוסקבה 86:74

הדרמה שהתרחשה בימים האחרונים במוסקבה סביב הכוכב הגדול של הקבוצה, מייק ג'יימס, לא השפיעה על שחקניו של דימיטריוס איטודיס, שהשיגו ניצחון חוץ על היריבה השנואה מזניט בזכות משחק הגנה אדיר.

ברבע הראשון הקבוצה ממוסקבה עלתה ליתרון 18:22, ולא שחררה אותו עד הסיום. במחצית ההפרש עמד על שש נקודות בלבד, וגם ברבע השלישי המארחת לא נתנה לצסק"א לברוח, אך המארחת פתחה את הרבע האחרון בריצת 2:9 והצליחה לסגור את הסיפור.

ג'ונאס וויטמן הצליח למלא את החלל של ג'יימס עם 21 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. טורניקה שנגליה קלע 14 ודניאל האקט הוסיף 12 נקודות. מנגד וויל קלייבורן ומייקל אריק הוסיפו 9 נקודות כל אחד. מן העבר השני, בארון ביילי קלע 24 נקודות והיה מנקודות האור הבודדות של זניט, כשרק שלושה שחקנים סיימו בדאבל פיגרס.

צסק"א קרובה להבטיח את המקום השני ביורוליג, אך עדיין נמצאת במרחק שני נצחונות מברצלונה. מנגד, זניט הסתבכה במקום השמיני וכבר ברור לכולם שהמאבק על הכרטיס האחרון לשמינייה יהיה עד המחזור האחרון.

איבן אוקוב | Sergey Grachev/Euroleague Basketball via Getty Images

ריאל מדריד – אנדולו אפס 108:83

הקבוצה הטורקית הציגה הערב את המחצית הטובה ביותר שלה העונה. המחצית הראשונה במדריד הייתה שקולה, הבלאנקוס ירדו להפסקה ביתרון 41:42, אך בחצי השני, הטורקים התפוצצו וניצחו 34:58 בשני הרבעים הבאים. שישה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס, ושבעה שחקנים קלעו מעל 8 נקודות. אצל פאבלו לאסו חמישה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס, אך זה לא הספיק.

לארקין כיכב עם 16 נקודות ו-5 אסיסטים, מיצ'יץ' הוסיף 13 נקודות, 6 איסיסטים ו-3 ריבאונדים וכריס סינגלטון הוסיף 11 נקודות ו-6 ריבאונדים. אצל הספרדים, טומפקינס הצטיין עם 19 נקודות ב-24 דקות, טאברס הוסיף 10 נקודות ו-4 ריבאונדים, אך צמד הגבוהים לא הצטיין בהגנה. רודי פרננדס הוסיף 13 נקודות, הספרדים התדרדרו למקום השמיני ביורוליג בעקבות הניצחון של באסקוניה על פנאתנייקוס.

פנאתנייקוס – באסקוניה 97:82

הפסד נוסף לפנאתנייקוס וקטש, שנותרו במקום ה-16 ביורוליג. 22 נקודות ו-8 ריבאונדים של מיטרוגלו, ו-14 נקודות של מריו הזונייה לא הספיקו למאמן הישראלי, שלא מצליח לייצר יציבות ומציין הפסד שלישי ברציפות ביורוליג. אצל הבאסקים, רוקאס גידראיטיס כיכב עם 25 נקודות, 4 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. זוראן דראגיץ' הוסיף 22 נקודות, פולונארה הוסיף 22 משלו עם 11 ריבאונדים. בעקבות הניצחון באסקוניה טיפסה עד למקום השביעי ביורוליג על חשבון ריאל מדריד, שיורדת למקום השמינית, והיא במרחק של ניצחון אחד בלבד מבאיירן מינכן במקום החמישי.

תוצאות נוספות

הכוכב האדום בלגרד – מילאנו 93:72
ז'לגיריס – אלבה ברלין 86:96
באיירן מינכן – פנרבחצ'ה 77:68

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי