בחיפה מוטרדים מהעומס החריג על מנחם. וילדסחוט ומאבוקה בדרך החוצה?

המגן צפוי לפתוח בהרכב הנבחרת בפעם השלישית תוך שישה ימים ו"משחק העונה" נגד מכבי ת"א יהיה החמישי שלו בפחות משבועיים: "נקווה שהכל יעבור בשלום", אמרו במועדון. הזרים עשויים לעזוב בקיץ

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שלושה שחקני מכבי חיפה צפויים לפתוח הערב (רביעי ב-21:45) בהרכב נבחרת ישראל במשחק החוץ בקישינב מול מולדובה. מדובר בבלם עופרי ארד שסבל מהתכווצות במהלך המשחק נגד סקוטלנד, הקשר נטע לביא והמגן סאן מנחם שישלם משחק שלישי ב-11 בתוך שישה ימים.

במכבי חיפה מתגאים בכך שמספר גדול של ירוקים נמצאים בסגל הנבחרת, כשגם מוחמד אבו פאני ודולה חזיזה עשויים לקבל דקות, אך מנגד חוששים מאוד כי העומס הגדול יפגע בקבוצה במשחק פתיחת הפלייאוף העליון בשבת בסמי עופר מול מכבי פתח תקוווה (החל מ-19:45, ספורט1).

הדאגה הגדול ביותר היא בנוגע למנחם, שכאמור יפתח בהרכב הנבחרת בפעם השלישית ואמור לעלותת בצד שמאל של הגנת מכבי חיפה בשבת מול פ"ת וכן שלושה ימים לאחר מכן ב"משחק העונה" בסמי עופר נגד מכבי תל אביב. "סאן עשוי להשלים חמישה משחקים בפחות משבועיים, זה עומס חריג וממש לא פשוט. נקווה שהוא יעבור את התקופה הזו בשלום כי הוא חלק חשוב מאוד בפאזל שלנו", אמרו בדאגה במועדון.

סאן מנחם | ברני ארדוב

כידוע, המגן השמאלי המחליף של מכבי חיפה, טאלב טוואטחה, מחלים מקרע במפשעה ועדיין לא ברור האם יוכל להיכלל בסגל למשחק נגד פ"ת. מי שייעדר בוודאות מההתמודדות הוא הבלם בוגדן פלאניץ' שצבר חמישה כרטיסים צהובים. המועמדים להחליפו הם רמי גרשון ועאיד חבשי, כשעדיין קיימת התלבטות למי מבין השניים יעניק המאמן ברק בכר את חולצת ההרכב.

בתוך כך, במכבי חיפה משתדלים להתעסק אך ורק במאבק האליפות, אבל מחלקת הסקאוטינג של המועדון כבר החלה לבחן אופציות של שחקנים זרים שעשויים לחזק את הסגל בעונה הבאה, כאשר לא מן הנמנע שארנסט מאבוקה ויאניק וילדסחוט המאכזבים יעזבו את המועדון בקיץ. השניים יסיימו את החוזים שלהם בתום העונה והכוונה היא לצרף מגן ימני ושחקן התקפה על חשבונם.

יאניק ווילדסחוט | אריאל שלום

בנושא אחר, במועדון ישיקו מחר (חמישי) חולצות רטרו של הקבוצה מעונת האליפות השנייה, עונת 1984/85. שחקני אותה עונה יהיו אורחי הכבוד במשחק פתיחת הפלייאוף העליון נגד מכבי פתח תקווה ויעלו לכר הדשא. השוער ג'וש כהן יעלה בחולצת השוער של אבי רן ז"ל. נטע לביע ילבש את החולצה של אברהם אבוקרט וניקיטה רוקאביצה ישחק עם החולצה של זאהי ארמלי.

מדי הרטרו של מכבי חיפה | מכבי חיפה, האתר הרשמי
המדים של אבי רן ז"ל | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי