הילטון ארמסטרונג חתם בבני הרצליה‎

הילטון ארמסטרונג
הילטון ארמסטרונג | האתר הרשמי

הסנטר הוותיק (33, 2.08) יחזק את הקו הקדמי של קבוצתו גאשפר פוטוצ'ניק. האמריקאי נבחר במקום ה-12 בדראפט 2006 ורשם 292 הופעות ב-NBA. שאקיל מוריס שחתם לפני שלושה שבועות שוחרר מהקבוצה

(גודל טקסט)

בני הרצליה צירפה את הסנטר הילטון ארמסטרונג (2.08). האמריקאי בן ה-33 יחזור לשתף פעולה בקו הקדמי עם ג'ף אדריאן ששיחק לצידו באוניברסיטת קונטיקט בעשור שעבר.

ארמסטרונג שיחק כאמור באוניברסיטת קונטיקט, היה שותף לזכייה באליפות ה-NCAA בשנת 2004 ונבחר לשחקן ההגנה של הביג איסט כסיניור, כאשר רשם למעלה משלוש חסימות למשחק. הוא נבחר במקום ה-12 של דראפט 2006 על ידי ניו אורלינס, שם שיחק ארבע עונות. לאחר מכן הופיע גם במדי סקרמנטו, יוסטון, וושינגטון, אטלנטה וגולדן סטייט ובסך הכל רשם 292 הופעות NBA, בהן תרם 3.0 נקודות ו-2.6 ריבאונדים למשחק.

בעונת 2011/2012 הגיע לראשונה באירופה ושיחק עונה אחת במדי וילרבאן הצרפתית (בין היתר לצד טוני פארקר בזמן שביתת ה-NBA) ומשם המשיך לפנאתינייקוס, איתה הופיע שש פעמים ביורוליג. בהמשך שיחק גם בבשיקטאש, בויוקצ'מג'ה ודניזלי הטורקיות, כאשר במדי האחרונה נבחר לשחקן ההגנה של העונה ולחמישיית העונה בליגת המשנה ב-2016.

בשנתיים האחרונות הופיע הביג מן הוותיק במדי צ'יבה ג'טס וריוקיו גולדן קינגס מהליגה הפינית, כאשר בעונתו הראשונה הופיע באולסטאר המקומי ואשתקד נעצר עם קבוצתו בחצי גמר הפלייאוף. בעונה החולפת הוא תרם 6.1 נקודות, 6.9 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים, 1.1 חטיפות ו-0.8 חסימות ב-21 דקות בממוצע.

בעקבות כך, מודיעה הקבוצה על שחרורו של שאקיל מוריס. לאחרונה פנה השחקן לקבוצה בבקשה להשתחרר מחוזהו בעקבות הצעה אטרקטיבית מאוד שקיבל מקבוצה באסיה. בימים האחרונים סוכמו כל הפרטים לגבי שחרורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי