עדיין לא מוכן: חנוכת האצטדיון של טוטנהאם נדחתה שוב

האצטדיון של טוטנהאם
האצטדיון של טוטנהאם | Gettyimages

תמונות חדשות שנחשפות מאתר הבנייה מראות שהמקום זקוק לעוד הרבה עבודה, ואוהדי התרנגולים זועמים. היו"ר לוי: "מבקשים עוד קצת סבלנות". כעס גם בארה"ב בשל דחיית משחקי ה-NFL שהיו אמורים להתקיים באצטדיון

(גודל טקסט)
אוהדי טוטנהאם מתוסכלים. קיץ שלם עבר על האוהדים בציפייה להחתים שחקן חדש לסגל, ואף אחד לא הגיע. למרות שהקבוצה לא יכולה יותר לרכוש שחקנים חדשים, היא מוכנה עדיין למכור את דני רוז ב-50 מיליון ליש"ט וגם הציעה את פרננדו יורנטה למארסיי, למרות שזה ישאיר את הארי קיין בתור החלוץ מספר 9 היחיד הרשמי של הקבוצה. חוץ מזה, פאריס סן ז'רמן רוצה לרכוש ממנה את כריסטיאן אריקסן במאה מיליון ליש"ט.


כעת מתברר שאם היו אוהדים שרצו להתנחם בכניסה לאצטדיון הכי חדיש ומפואר באנגליה, שהקמתו עלתה 850 מיליון ליש"ט, הם לא יוכלו לעשות זאת בתחילת ספטמבר כפי שנקבע. חנוכת האצטדיון בו יהיו 62,062 מקומות כונה בפי אוהדי ארסנל "אצטדיון האסלה", בשל המראה שלו ממעוף הציפור, תתעכב עד נובמבר לפחות ויותר מזה. הם היו אמורים לארח את ליברפול במחזור החמישי ב-15 בספטמבר, אבל צלמים של ה"סאן" נכנסו למקום וצילמו תמונות שהמועדון ניסה להסתיר ומתברר שהוא ממש לא מוכן. למעשה, לפי הידיעות בכל כלי התקשורת האנגלית הסיבה הרשמית היא שהאצטדיון לא קיבל עדיין את תג הבטיחות שמאפשר לו לפעול. בין השאר, במתחם נבנו שלושה משטחי דשא שונים מכיוון שהוא הוקם בשיתוף עם ה-NFL ועתיד לארח גם משחקי פוטבול. משחק שהיה מיועד להתקיים באצטדיון, בין סיאטל סיהוקס לאוקלנד ריידרס, בוטל אף הוא. אוהדי ליגת ה-NFL בארה"ב כועסים גם הם על הדחייה. לפי תמונות מהאצטדיון, אפילו האסלות בשירותים לא מוכנים.


Its a real shame to hear the news of Tottenham having to delay the opening of their new stadium, images just coming in suggest a lot of work to go!#FOYSpic.twitter.com/tBLywHZEmj

— Kris Carpenter ⭐⭐ (@AFCfreddie8) 13 באוגוסט 2018


ב"דיילי מייל" נכתב שהכניסה לאצטדיון עשויה להידחות לנובמבר במקרה הטוב, וראשי טוטנהאם כבר מיהרו לקבל אישור לשחק בוומבלי בארבעה עד חמישה משחקי הבית הקרובים שלהם. יושב הראש דניאל לוי ביקש מהאוהדים להיאזר בסבלנות לפחות בשני המשחקים הבאים, אבל נראה שזה ייקח יותר. אומרים שלוי ידע על הבעיות והסתיר אותם מהאוהדים, שכועסים גם על זה. לוי אמר: "אנחנו מצטערים מאוד עבור האוהדים שלנו באנגליה ובכל העולם ואלה שרכשו מנויים. מבקשים מהם קצת יותר סבלנות". גם משחק אחד בליגת האלופות יהיה חייב לזוז לוומבלי, וטוטנהאם מאוד מקווה שתוכל לשחק באצטדיון לראשונה ב-24 בנובמבר נגד צ'לסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי