חיזוק משמעותי: ג'ונתן הולמס חתם בהפועל ת"א

ג׳ונתן הולמס
ג'ונתן הולמס | הפועל תל אביב - האתר הרשמי

הפורוורד (2.06) ששיחק בעבר בנבחרת ארצות הברית ובקליבלנד יחזק את הקו הקדמי של האדומים בעונה הקרובה. דני פרנקו לאחר החתמתו: "שחקן עם המון פוטנציאל. אני מאמין בו וביכולת שלו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שני) על חיזוק מרשים בדמותו של הפורוורד האמריקאי ג'ונתן הולמס (25, 2.06) שיחזק את הקו הקדמי של הקבוצה בעונה הקרובה.

לאחר שלא נכלל בדראפט 2015, שיחק הולמס בליגת הקיץ במדי הבוסטון סלטיקס. בשמונה משחקים הוא קלע בממוצע עשר נקודות ואסף חמישה ריבאונדים ב20 דקות בממוצע. באותו קיץ הוא חתם בלוס אנג'לס לייקרס, אך נחתך במהלך משחקי קדם העונה בשל פציעה.

הולמס, בוגר מכללת טקסס, שיחק במהלך הקריירה בברצלונה הספרדית שם חתם על חוזה זמני בעונת 16/17. במהלך התקופה בספרד קלע שש נקודות בממוצע למשחק בעשרה משחקים בליגה המקומית וביורוליג.

בקיץ שעבר זומן לנבחרת ארה"ב שזכתה באליפות אמריקה בכדורסל. הולמס שיחק בשלושה משחקים במסגרת האליפות וקלע 5.7 נקודות למשחק. בעונת 17/18 שיחק בקבוצת הבת של קליבלנד שם קלע 7.3 נקודות וקטף 7.4 ריבאונדים ב-11 משחקים.

מאמן הקבוצה דני פרנקו אמר לאחר החתימה: "ג'ונתן הוא שחקן עם המון פוטנציאל. אני מאמין בו וביכולת שלו. הוא שחקן מאוד מגוון שיכול לתרום לנו בשני צידי המגרש. הוא מגיע עם מוטיבציה וחשוב לו להיות חלק משמעותי בקבוצה מנצחת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי