צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי זכתה במגן הקהילה אחרי 0:2 על צ'לסי

מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי | Gettyimages

האלופה זכתה בתואר הראשון של העונה עם צמד של סרחיו אגוארו (13,58) שעבר את ה-200 שערים במועדון. מחזיקת הגביע, בהופעת הבכורה של מאמנה החדש סארי על הקווים וז'ורז'יניו שהגיע מנאפולי, נראתה לא טוב

(גודל טקסט)

עברה שנה, מעט השתנה. מנצ'סטר סיטי, שבעונה שעברה קרעה לגזרים את הפריימרליג בדרך לאחת האליפויות הכי מרשימות שראינו בשנים האחרונות, המשיכה להיראות טוב כזשכתה הערב (ראשון) במגן הקהילה אחרי ניצחון 0:2 על צ'לסי באיצטדין וומבלי.

לא מעט פרצופים חדשים ראינו הערב בוומבלי. אצל סיטי, הרכש החדש מלסטר, ריאד מארחז פתח ב-11 של פפ והיה פעיל בהופעת הבכורה שלו בקבוצה כשגם פיל פודן הצעיר שקיבל את הצ'אנס בהרכב ממנו רשום על רגע משמעותי במשחק כשבדקה ה-13 התקדם באין מפריע אל עבר הרחבה של צ'לסי, מצא את קון אגוארו שנותר פנוי לחלוטין ולא התקשה לבעוט מדויק ולהעלות את הסיטיסנס ל0:1. שערו ה-200 של החלוץ המופלא במדים התכולים.

בהמשך המחצית סיטי הורידו את הרגל מהגז, אך עם פתיחת המחצית השנייה אגוארו יכל להכפיל אך החמיץ ברשלנות מול קבאז'רו שירד טוב לכדור. זה לא הפריע לארגנטינאי לאפס כוונות שמונה דקות מאוחר יותר שסיים התקפה מהירה עם כדור חד לפינה הקרובה מבישול אלגנטי של ברנארדו סילבה. 


עד הסיום, הסטאטוס קוו נשאר שסיטי ממשיכה להפעיל לחץ על הגנת הבלוז ורק הודות ליכולת טובה של ווילי קבאז'רו המושמץ בין הקורות התוצאה נשראה בעינה. השוער, שהציג יכולת רעה במונדיאל במדי ארגנטינה אולי נתן למאמנו חומר למחשבה נוכח עתידו הלא ברור של השוער הראשי של הקבוצה, טיבו קורטואה. הסיטי כאמור זוכה בתואר הראשון העונה והשלישי של פפ גווארדיולה בקבוצה, לסארי, לו זו הייתה הופעת בכורה על הקווים בקבוצתו החדשה, יש לא מעט עבודה. 




ז'ורז'יניו. בכורה רשמית במדי הבלוז (Gettyimages)



מאחרז נגד דוד לואיז ואלונסו. הופעת בכורה לאלג'יראי  (Gettyimages)


הרכבים
מנצ'סטר סיטי: קלאודיו בראבו, קייל ווקר, ג'ון סטונס (קלאודיו גומס, 94), אמריק לאפורט (ניקולאי אוטמנדי, 87), בנג'מין מנדי, פרננדיניו, פיל פודן (בראהים דיאז,76), ריאד מאחרז (גבריאל ז'סוס,68), ברנרדו סילבה, לירוי סאנה (אילקאי גונדוגאן, 46), סרחיו אגוארו (וינסט קומפאני, 80).


צ'לסי: ווילי קבאז'רו, ססאר אספיליקווטה, אנטוניו רודיגר, דויד לואיז, מרקוס אלונסו, ז'ורז'יניו, ססק פברגאס (דני דרינקווטר, 60), רוס בארקלי, פדרו (ויקטור מוזס, 79), קאלום הדסון אודוי (וויליאן, 59), אלברו מוראטה (תמי אברהם, 69)


מהלך המשחק:
דקה 13, 0:1 לצ'לסי! פיל פודן הצעיר התקדם באין מפריע, מצא את אגוארו הלא מכוסה שבעט כדור שטוח מסף הרחבה שהכניע את קבאז'רו והעלה את האלופה ליתרון.



אגוארו חוגג (Gettyimages)


דקה 50: איזו החמצה של אגוארו. הארגנטינאי הגיע לאחד על אחד חופשי לגמרי מול קבאז'רו, ניסה לעבור את בן ארצו ובעט לרשת החיצונית.



אגארו מחמיץ ממצב קורץ (Gettyimages)


דק 58, 0:2 למנצ'סטר סיטי! איזו פתיחת עונה לאגוארו. החלוץ קיבל בכדור עומק עם טאצ' נהדר של ברנרדו סילבה ובעט פנימה לפינה הקרובה של קבאז'רו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי