בעקבות היכולת: הפועל באר שבע נוטה להאריך את החוזה של טויטו

המגן השמאלי עשוי להישאר בסגל בעונה הבאה ומועדף על פני שון גולדברג. ז'וסואה ישוב להרכב, יחזקאל ייעדר מול אשדוד (שלישי החל מ-19:30, ספורט3). קבהא פצוע, בריירו בתמונת ההרכב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תפגוש מחר (שלישי החל מ-19:30, ישיר בספורט3) את מ.ס אשדוד של רן בן שמעון. המפגש הזה מהווה תחרות ישירה על כרטיס לאירופה. עם פער של שבע נקודות בין הקבוצות, בבאר שבע מבינים שהפסד ירחיק את הקבוצה משמעותית מהמקום המוביל לשם. ניצחון, ישאיר את הקבוצה חזק בתמונה. מי שייעדר מהמשחק הוא שגיב יחזקאל, שלא ישחק מול קבוצתו לשעבר. ז'וסואה יחזור לאחר ההרחקה.

בזמן ששון גולדברג חזר לסגל, במועדון מרוצים מהיכולת שמפגין עד כה דודי טויטו וצפויים להאריך את ההתקשרות עימו לעונה נוספת. לבאר שבע יש אופציה בחוזה לעונה הבאה והיא אמורה להודיע למגן עד תום העונה האם הוא נשאר לעונה נוספת. בלי קשר, המאמן רוני לוי ועוזרו אליניב ברדה רוצים מגן שמאלי במקום גולדברג. מתן בלטקסה, אביב סולומון וג'ואל אבו חנא מועמדים להצטרף וכל האופציות נבדקות.

לוי מתלבט אם לבצע שינוי אחד בהגנה, משום שלואי טאהא לא פתח במשחק האחרון. בריירו נמצא בכושר טוב ועשוי לפתוח במקום מרואן קבהא, שפצוע ולא יהיה בסגל. דוד קלטינס עדיין פצוע וכמובן שלא יהיה בסגל. תומר יוספי ואלטון אקולטסה אמורים להמשיך ב-11.

שחקני הפועל באר שבע | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי