ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד בעקבות לבנדובסקי

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Gettyimages

לפי "מארקה", אלופת אירופה מעוניינת לצרף כמחליפו של רונאלדו את הפולני שרוצה לעזוב את באיירן, כשבאנגליה מדווחים שהשדים האדומים רוצים אותו במקום לוקאקו, שעשוי בעצמו לנחות בסנטיאגו ברנבאו

(גודל טקסט)
האם באיירן מינכן תאבד את רוברט לבנדובסקי למרות הכל? אלופת גרמניה הודיעה שלא תמכור את החלוץ גם עבור 200 מיליון יורו למרות שטרם קיבלה הצעה כזו, אך לפי דיווחים הבוקר (ראשון) בספרד ואנגליה הפולני בהחלט עשוי לעזוב כשריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד רוצות לצרפו.


ריאל מדריד ומאמנה החדש ז'ולן לופטגי, מחפשים כידוע יורש לכריסטיאנו רונאלדו ככובש המצטיין של הקבוצה ולפי הכותרת הראשית של "מארקה" הבוקר, הם עוקבים אחרי לבנדובסקי שרוצה לעזוב את בוואריה ואלופת אירופה היא היעד שנמצא בעדיפות עליונה עבורו. עוד נכתב שלמרות עזיבתט של רונאלדו, בקבוצה רוצים ללכת עד הסוף בליגה הספרדית, בגביע ובליגת האלופות, ויודעים שקארים בנזמה וגארת' בייל בלבד לא יספיקו בהתקפה.


במקביל, "סאנדיי סטאר" מדווח שגם מנצ'סטר יונייטד רוצה את החלוץ ומוכנה לשלם לו שכר דומה לזה שמרוויח אלכסיס סאנצ'ס – כ-500 אלף ליש"ט לשבוע. לפי הדיווח, הפולני מבוקש באולד טראפורד למרות שהחלוץ הבכיר של הקבוצה, רומלו לוקאקו, כבש בעונה האחרונה 27 שערים ב-51 משחקים בכל המסגרות ובישל עוד תשעה. עם זאת, ביונייטד רוצים חלוץ שיכבוש מול הגדולות ואת זה הבלגי לא ממש עשה. השדים האדומים רואים בפולני סקורר מחונן אחרי שהבקיע 103 שערים ב-187 משחקים בבורוסיה דורטמונד כולל 43 בישולים ובבאיירן מינכן כבש עד כה 151 שערים ב-195 משחקים והוסיף 35 בישולים. גם היכולת החלשה שלו במונדיאל עדיין לא פגעה בתדמיתו כאחד החלוצים הטובים בעולם.


#LaPortada Atentos a Lewandowski pic.twitter.com/vaxPUiJQwg

— MARCA (@marca) July 28, 2018

עם או בלי קשר להגעתו של לבנדובסקי ליונייטד, לפי "סטאר" ודיווחים בספרד העלו בריאל מדריד את שמו של לוקאקו כמועמד נוסף לעמדת החלוץ. מחירו עשוי להיות מעל 100 מיליון יורו אחרי שהצטיין במונדיאל והשאיר רושם מצוין על אנשי ריאל מדריד, שלוקחים בחשבון שהוא רק בן 25. לוקאקו נרכש בקיץ שעבר תמורת 75 מיליון ליש"ט מאברטון ועד כה ספג ביקורות מעורבות, כשהעיקרית הייתה שכאמור, כל אחד מ-16 שערי הליגה שלו נכבש מול קבוצות מחוץ לשש הגדולות, למעט אחד בפברואר אחרון, ב-1:2 על צ'לסי.


STAR SPORT: Lew will pocket a fortune #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/b4sIkeh4nE

— Neil Henderson (@hendopolis) July 28, 2018

בתוך כך, מי שלא יעזוב את באיירן מינכן לפחות בעונה הקרובה הוא חאמס רודריגס, שהבהיר במסיבת העיתונאים בארה"ב: "יש הרבה שמועות לגביי, אבל אני מאושר בבאיירן מינכן והרצון שלי הוא להישאר". עוד גילה הקשר הקולומביאני שהתאושש מהפציעה ממנה סבל במונדיאל ויחזור לשחק במדי אלופת גרמניה בטורניר "אאודי" היוקרתי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי