החיזוק שיושיע? הכירו את אשתו של שוער ב"ש

יאניס אנסטיס עם אשתו
יאניס אנסטיס עם אשתו | Instagram

יאניס אנסטיס אולי היה אחראי לכמה טעויות קריטיות במשחק נגד דינמו זאגרב, אבל הוא יכול להתנחם בזרועותיה של אתינה. מעצבת השיער בת ה-24 הגיעה לארץ לתמוך בבעלה והיא גם נמצאת בהיריון מתקדם

(גודל טקסט)

מחר (שבת) תפגוש אלופת המדינה הפועל באר שבע את מחזיקת הגביע הפועל חיפה למשחק אלוף האלופים, שלושה ימים לפני הגומלין מול דינמו זאגרב שתגיע לאיצטדיון טוטו טרנר לאחר התבוסה הגדולה של האדומים בקרואטיה. מי שכנראה לא נראה מחר בין קורותיה של האלופה, ובכלל בתקופה הקרובה, הוא שוער הרכש יאניס אנסטיס, שספג חמישה שערים במשחק אחד. בשבוע האחרון ההתעסקות סביב היווני והיכולת שהציג לא פסקה, למרות שברק בכר לקח אחריות והפציר בשחקניו לקחת אחריות גם הם על המשחק שלהם.

היו לא מעט שחקנים שניגשו לשוער וחיזקו אותו, ובמועדון כולם בתקווה שיספק את הסחורה לאחר תקופה בה ינוח עד שירגיש מוכן לשוב למגרשים מבחינה פיזית ומנטאלית. מי שבטוח תעזור לו מאד להציג יכולת טובה היא אשתו, אתינה אנסטיס. החצי השני של השוער נחתה אתמול בבוקר (חמישי) לראשונה בישראל, ועד כה התרשמה מבירת הנגב עד מאד. כעת, כשבת הזוג נמצאת לצידו, אנסטיס יכול להרגיש שקט ויותר מזה, נספר לכם שרק בקיץ האחרון הפך לבעל, וממש בקרוב יהפוך לאבא לראשונה.

אתינה בת ה-24 נמצאת בחודש השישי להריונה הראשון והשניים מצפים לבת שעתידה להגיח לעולם בחודש נובמבר הקרוב. היווניה היפה היא מעצבת שיער ולה סלון מצליח מאד ביוון, שם היא עובדת ביחד עם אמה שמחזיקה בעסק מזה 18 שנים. השניים בזוגיות כבר חמש שנים, ובקיץ האחרון נישאו ואוטוטו יהפכו גם להורים כאשר מפלס ההתרגשות אצלם גבוה ביותר.

על הגעתו של אנסטיס לישראל אמרה אשתו: "אני שמחה כשאני רואה שהוא שמח. אני יודעת שיאניס מאד מרוצה מהאנשים שמקיפים אותו במועדון, ובכלל כאן בישראל". את המשחק האחרון מול דינמו בקרואטיה אתינה לא פיספסה וצפתה בו באינטרנט, כאשר כעת כשהיא נמצאת בבירת הנגב היא מתכוונת להגיע לאצטדיון להיות שם לצד החצי השני שלה. חוץ מלתמוך בשוער שלה, היא מתכוונת לנוח וליהנות, ואולי בהמשך גם קצת להתעסק בשיער של הבאר שבעיות. מה שבטוח שעם חיזוק כזה לצידו, אין ספק שאנסטיס יכול להיות סופר מבסוט!



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי