יונתן לוי צפוי לעבור בהשאלה ממכבי חיפה להפועל חדרה

יונתן לוי
יונתן לוי | מאור אלקסלסי

המגן של הירוקים עדיין מבוקש אצל ניסו אביטן, מסתמן שיצטרף לעולה החדשה לאחר חזרתה ממחנה האימונים. שני בלמים יגיעו להתרשמות, השחקנים ביקרו את ההחלטה להעניק יום מנוחה אחרי ההפסד למילואי לך פוזנן

(גודל טקסט)

לאחר יום חופש, חזרו היום (שני) שחקני הפועל חדרה לאימונים לקראת משחק ההכנה ביום רביעי מול אומוניה ניקוסיה. לא כל השחקנים קיבלו בהבנה את יום החופש שניתן להם דווקא לאחר הפסד לקבוצת המילואים של לך פוזנאן בתוצאה 2:1. "יש לנו כל כך הרבה דברים לעבוד עליהם לקראת הליגה, ככה שציפינו שניסו אביטן ינצל את המחנה לכך. לא שלא נהנינו בברלין, אבל בשבת כבר מתחיל גביע הטוטו" אמר אחד השחקנים.

בימים אלו הקבוצה ממשיכה בחיפושים אחר בלם ובמחנה כבר נחת האוקראיני מקסים ימריקוב, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. הבלם גדל בשחטאר דונייצק ובעונה האחרונה שיחק בליגה הקפריסאית. בנוסף למחנה האימונים יצטרף גם הבלם הספרדי דוד מתאוס. הספרדי מבוקש גם בליגה השנייה בארצו ונחשב לשחקן יקר יחסית עבור אנשי חדרה, לכן רק אם ירשים משמעותית את הצוות המקצועי תיבחן האפשרות להחתימו.

בנוסף בקבוצה מחפשים רכש ישראלי ונראה כי מי שצפוי להצטרף לחדרה הוא המגן של מכבי חיפה יונתן לוי. כפי שפרסמנו גם בעבר, בחדרה רצו להנחית את לוי למחנה האימונים, אבל בחיפה סירבו בטענה שהשחקן היה במחנה של הירוקים. כעת נראה כי הצוות המקצועי של הירוקים החליט להשאילו וחזרו השיחות בין אנשי חיפה לחדרה בעניינו. "אנחנו מקווים כי הנושא ייסגר לאחר שננחת מהמחנה שלנו" אמרו הבוקר בחדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי