עמותת אוהדי בית"ר שלחה מכתב למבקר המדינה בנוגע לטביב

אלי טביב
אלי טביב | דני מרון

לאחר שהמכתב להתאחדות לא הוביל לחקירה נגד טביב, העמותה דורשת לחקור אותה בנוגע לאינטרס לכאורה להעלים עין מהתנהלות הבעלים. במקביל, במועדון ינסו להעביר השבוע את התקציב בבקרה

(גודל טקסט)

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים מחריפה את המאבק שלה בבעלים אלי טביב. כזכור, לפני כשבועיים שלחו ראשי העמותה, שמחזיקים בשישה אחוז מהשליטה במועדון, מכתב להתאחדות לכדורגל ובו דרישה לפתוח בחקירה בנוגע להתנהלותו של טביב.

כעת, משלא נעשה דבר, החליטו ראשי העמותה להגביר את המאמצים לגירושו של הבעלים ושלחו מכתב למבקר המדינה בו דרישה לבדוק את "האינטרסים הנסתרים", כך נכתב, להתעקשותה של ההתאחדות להעלים עין במשך עונה שלמה מאי קיום העונש שנגזר על טביב, לפיו אסור לו להיות מעורב כלל בניהול המועדון. כפי שפורסם אמש בספורט1 ועל פי עדויות שונות של גורמים הקשורים במועדון, לא רק שטביב לא התנתק מהעניינים השוטפים, הוא אף ממשיך להיות בקשר עם בעלי תפקידים בבית"ר על בסיס יומיומי כמעט.

עוד נכתב בהודעה שפירסמה העמותה: "עמותת האוהדים מודיעה כי תפעל בכל אמצעי חוקי העומד לרשותה למצות את הדין עם כל מי שמאפשרים פגיעה אנושה בהמשך קיומו של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים".

בתוך כך ועל רקע הנתק המוחלט בין הבעלים טביב ובין מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה, ינסו השבוע בבית"ר להעביר את תקציב המועדון בבקרת התקציבים, תוך הבנה מראש שבשל המצוקה הכלכלית לא ניתן יהיה להעביר את הסגל בשלמותו וכבר עתה ברור שבמשחק גביע הטוטו הקרוב נגד מכבי תל אביב יעמוד לרשות המאמן גיא לוזון סגל חסר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי