סבע הוחלף והפסיד בגמר גביע הליגה באמירויות, תיקו מאכזב לדסה

אלי דסה מאוכזב | Erwin Spek/Soccrates/Getty Images

החלוץ קיווה להניף תואר ראשון בקריירה, אך בשל כרטיס אדום שספגה אל נאסר, ירד לספסל אחרי 43 דקות וראה את קבוצתו מפסידה 5:4 בקרב פנדלים. המגן רשם 90 דקות במדי ויטסה, אך סיים ב-0:0 דן האג. 13 דקות לשמיר

קבוצות: סטנדרד ליאז'
(גודל טקסט)

משחקי הליגיונרים ברחבי העולם נמשכים הערב (שישי) כאשר במוקד, דיא סבע הפסיד בגמר גביע הליגה של איחוד האמירויות. לאחר מכן, אלי דסה פתח בהרכב ויטסה, אך סיים ב-0:0 מאכזב נגד דן האג. בנוסף, עדן שמיר וסטנדרד ליאז' הביסו 0:4 את אופן.

* סבע טרם זכה בתואר בקריירה שלו והערב הוא ציפה להמשיך את היכולת הנהדרת שלו העונה ולהניף גביע, אך לצערו הכל השתבש לו די מהר. הישראלי של אל נאסר פתח בהרכב נגד שבאב אל אהלי דובאי, אך בדקה ה-43 נאלץ לפנות מקומו על המגרש בשל הרחקה של חברו לקבוצה גלאובר, אשר גרמה לשינוי מערך. לאחר 90 דקות מאופסות המשחק הוכרע בסופו של דבר מהנקודה הלבנה, כאשר אל נאסר הפסידה 5:4 ונותרה בידיים ריקות.

* רגע לפני שהוא פוגש את אייאקס בגמר הגביע ההולנדי (18.4), דסה רשם משחק מתסכל נגד דן האג מהמקום האחרון בליגה. המגן השלים 90 דקות בהן, כמו תמיד, הוא היה מהשחקנים שרצו הכי הרבה על המגרש, אך שוב דבר לא עבד הערב לוויטסה במשחק הביתי. לקראת הסיום, דסה היה קרוב למצב הבקעה, אך לא הצליח להגיע לכדור גובה שנשלח לעברו והמשחק הסתיים ב-0:0.

דיא סבע | הטוויטר הרשמי של אל נאסר

* בבלגיה, שמיר וליאז' רשמו ניצחון שני ברצף עם 0:4 משכנע על אופן מהמקום ה-13. הקשר הישראלי התחיל את המשחק על הספסל, נכנס לכר הדשא בדקה ה-77 והיה שותף לשער האחרון של קבוצתו בדרך לניצחון הגדול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי