עושים שוק: פ.ס.ז' רוצה את קאנטה, צ'לסי את פיאניץ'

אנגולו קאנטה
אנגולו קאנטה | AFP

אלופת צרפת רוצה לצרף את אלוף העולם מצ'לסי, שסימנה עוד שחקן מיובנטוס בנוסף לרוגאני והיגוואין. וגם: פברגאס מנסה להרוס לריאל מדריד, אברטון עשויה לשבור עוד שיא מועדון וכיאל וחמד עשויים לקבל חבר איראני

(גודל טקסט)
חלון ההעברות באירופה נמצא בעיצומו, כשבפמיירליג הוא ייסגר כבר בעוד שלושה שבועות. בינתיים, המועדונים עושים מאמצים להתחזק לקראת העונה הקרובה. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות.


רשמי
* מלך השערים של ספורטינג ליסבון בעונה שעברה, באס דוסט הודיע שימשיך במועדון הפורטוגלי והאריך את החוזה עד 2021 למרות שמספר שחקנים בכירים התירו את חוזיהם. 


Na na na na na na na… ⚡️ pic.twitter.com/1D3yRjVYke

— Sporting Clube de Portugal (@Sporting_CP) July 21, 2018


* שחקן העבר הברזילאי לאונרדו, ששיחק ואימן במילאן חוזר למועדון לאחר שמונה שנים. לאונרדו ישמש כמנהל הטכני של הרוסונרי.
 

* קשר נבחרת חוף השנהב ג'רמי בוגה (21) שהיה שותף לזכייתה של צ'לסי בליגת האלופות לנוער בשנת 2015, עזב את המועדון האנגלי וחתם בססואולו תמורת 3.5 מליון יורו.


#Calciomercato: dal Chelsea arriva Jeremie #Boga! Il comunicato ufficiale è su https://t.co/GXGBZ2rnp5#ForzaSasolpic.twitter.com/H7CDzfPp2V

— U.S. Sassuolo (@SassuoloUS) July 21, 2018


* בלם נבחרת פורטוגל, ז'וזה פונטה שעזב את דליאן ייפאנג הסינית, חתם בליל.


José Fonte : un mondialiste et champion d'Europe portugais arrive au LOSC
Lire le communiqué ➡ https://t.co/cp9PyhiFhZ#MercatoLOSCpic.twitter.com/8JpSvp44u0

— LOSC (@losclive) July 20, 2018


*ולנסיה האריכה את חוזהו של שחקן הנוער הקוריאני שלה, קנגין לי בן ה-17, שחתם עד 2022 עם סעיף שחרור של לא פחות מ-80 מיליון יורו.


COMUNICADO OFICIAL ⤵️https://t.co/BmsFOXvM8N

— Valencia CF (@valenciacf) July 21, 2018

* שחקן נבחרת שוויץ וארסנל לשעבר, יוהאן דז'ורו תחם בספאל. הבלם הוותיק ינסה לייצב את חוליית ההגנה של הקבוצה האיטלקית שספגה 59 שערים בעונה שעברה בסיירה א'.


Il difensore svizzero Johan #Djourou è un giocatore biancazzurro
Scopri di più https://t.co/nH13UY9SjG#ForzaSpalpic.twitter.com/Z2PUZx4pw6

— SPAL (@spalferrara) July 21, 2018


שמועות
* סימון מניולה בדרך החוצה מליברפול. השוער הבלגי, שבעקבות הגעתו של אליסון לאנפילד, צפוי להיות השוער השלישי בהיררכיה אחרי הברזילאי ולוקאס קריוס, מעוניין לעזוב שסוכנו אף התבטא בנושא ואמר שהימים הקרובים יהיו מכריעים. מי שמעוניינת לצרפו היא לא אחרת מאשר ברצלונה, ששוערה ההולנדי סילסן צפוי לעזוב את הקבוצה. המועמדים הנוספים להגיע לקאמפ נואו הם קון קסטילס מוולפסבורג יאן זומר מבורוסיה מנשנגלדבך, חרונימו רולי מריאל סוסיאדד ומרקו דמיטרוביץ' מאייבר.

Y atentos, aquí los sustitutos para Cillessen que maneja el Barça: Casteels, Sommer, Mignolet… https://t.co/AAUQIn5lihpic.twitter.com/NHVV5kpHxg

— FichajesMARCA (@Marcatransfer) July 21, 2018



* לפי "מנצ'סטר איבנינג ניוז", דויד דה חאה, שהבין שריאל מדריד כנראה לא תנסה לצרפו, קרוב להאריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד.


* האם תומר חמד ובירם כיאל יקבלו חבר איראני בברייטון? כריס יוטון רוצה עדיין לחזק את הקבוצה בשחקן כנף ובלם לפני סגירת חלון ההעברות ולפי העיתון "ארגוס", הוא רוצה בין השאר את עלירזה ג'האנבחאש מאלקמאר, שהיה מלך השערים של הליגה ההולנדית בעונה שעברה עם 21 כיבושים.


* בנוסף לדניאלה רוגאני וגונסלו היגוואין, שם נוסף מיובנטוס שהוזכר כמועמד לצ'לסי הוא הקשר הבוסני מיראלם פיאניץ', זאת לפי דיווח של "קוריירה דלו ספורט" האיטלקי. אם כל השלושה יעברו ללונדון, הם יכניסו ליובה סכום של 200 מיליון יורו.


* לפי "דיילי מירור", אברטון מוכנה לשלם 50 מיליון ליש"ט על חלוצה הברזילאי של ווטפורד, רישרליסון. הוא נרכש מפלומיננזה תמורת 11.5 מיליון ליש"ט וחתם אצל הצרעות לחמש שנים. אם העסקה תצא לפועל, הבריזלאי ישבור את שיא המועדון ששייך לגילפי סיגורדסון שנרכש מסוונזי ב-45 מיליון ליש"ט. עוד נכתב שאברטון גם הציעה 22 מיליון ליש"ט על לוקה דין, המגן השמאלי של ברצלונה.



רישרליסון. ישבור שיא? (Gettyimages)


* ריאל בטיס רוצה להחזיר את דני סבאיוס, שנמכר לריאל מדריד בקיץ שעבר. המאמן קיקה סטיין חושב שהקשר הצעיר יוביל את הירוקים-לבנים באירופה, אבל לפי "או קיי דיאריו" מאמן הבלאנקוס ז'ולן לופטגי מתנגד בשלב זה.


* לפי "לה פריזיאן", פריס סן ז'רמן מנהלת שיחות עם אנגולו קאנטה. צ'לסי תדרוש 98 מיליון ליש"ט על הקשר המוכשר
.

* ברצלונה ניסתה שוב לרכוש את וויליאן אחרי הציעה עליו 55 מיליון ליש"ט. לפי "סקיי" זו ההצעה השלישית של המועדון על הבריזלאי וב"ספורט" הקטלאני דווח שהמאמן ארנסטו ואלוורדה ביקש אישית מאריק אבידל להחתים את הקשר.


* בראיון ל"טלגרף" טען קשר ברצלונה לשעבר וצ'לסי בהווה ססק פברגאס שהוא מנהל שיחות רבות עם אדן הזאר כדי לשכנע אותו להישאר אותו בלונדון כדי שלא יעבור לריאל מדריד.



ססק יצליח להשאיר את הזאר בלונדון? (Gettyimages)


* סט. טרוידן הבלגית רוצה לצרף את שחקן ארסנל צ'ובה אקפום תמורת 2 מיליון ליש"ט.


*אחרי שהכניסה 66.8 מיליון ליש"ט לקופתה ממכירת אליסון לליברפול, רומא מציעה 31.3 מיליון ליש"ט על מלקום מבורדו.


* השוער הספרדי בן ה-30 של בשיקטאש פאברי בדרך לפולהאם, לפי ה"סאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי