השלימה נקמה: ליברפול ניצחה 1:2 את אסטון וילה בתוספת הזמן

לאחר התבוסה 7:2 בווילה פארק, החבורה של קלופ השיגה ניצחון ראשון באנפילד ב-2021 ועלתה באופן זמני לטופ 4. סלאח ואלכסנדר ארנולד מחקו יתרון של ווטקינס. שער של פירמינו נפסל לאחר החלטה גבולית של ה-VAR

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד לריאל מדריד בליגת האלופות, ליברפול קיוותה לפחות בליגה לחזור למסלול הניצחונות ועל הדרך לנקום באסטון וילה, אשר השיגה מולה בסיבוב הקודם 7:2 בלתי נשכח בווילה פארק ואכן השיגה את הניצחון המיוחל שהיה הראשון שלה באנפילד ב-2021 עם 1:2 יקר בתוספת הזמן.

אסטון וילה כבשה ראשונה שתי דקות לסיום המחצית הראשונה ממהלך שהחל אצל ג'ון מקגין, שמסר כדור עומק לכיוונו של אולי ווטקינס והאחרון מצא את הרשת בנגיחה, אותה אליסון היה יכול לעצור. רוברטו פירמינו מצא גם הוא את הרשת לפני שריקת המחצית, אך נפסל בהחלטה גבולית מאוד של ה-VAR בטענה לנבדל.

ליברפול חיכתה עד לדקה ה-57 כדי למצוא את השוויון מנגיחה של מוחמד סלאח, שהגיע לכדור החוזר לאחר הרמה של אנדי רוברטסון. המצרי שוב נצמד להארי קיין בראש בטבלת הכיבושים כאשר שבר בצורת של ארבעה משחקים.

 בדקה ה-91 הושלם המהפך בתוך מהלך התקפי של ליברפול שהגיע בסופו של דבר לטרנט אלכסנדר ארנולד שהכניע את אמיליו מרטינס דרך בעיטה אדירה מחוץ לרחבה והעניק לקבוצתו ניצחון, שעשוי להשפיע רבות על המשך העונה. המנצחת המאושרת עלתה באופן זמני למקום הרביעי, אסטון וילה מנגד נותרה במקום העשירי.

מוחמד סלאח | Nick Taylor/Liverpool FC/Liverpool FC via Getty Images
רוברטו פירמינו | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי