קליימן שיחק 90 דקות וניצח, בן שהר בישל בניצחון אפואל

השוער השלים משחק מלא במדי וולוס והשיג ניצחון חשוב. חלוץ אפואל פתח ב-11 ואף בישל, אך הוחלף במהלך ניצחון קבוצתו. 79 דקות לדור מיכה, גם חוגי ועגייב רשמו דקות. ג'אן ופאסוס הובסו 5:0 ע"י בנפיקה

(גודל טקסט)

משחקיהם של הליגיונרים הישראלים נמשכים היום (שבת) ברחבי אירופה, כאשר בוריס קליימן השלים 90 דקות במדי קבוצתו וניצח 1:3, גם בן שהר שיחק 79 דקות בניצחון אפואל ניקוסיה. דור מיכה רשם 79 דקות בתיקו 1:1 של אנורתוזיס, אמיר עגייב עלה בדקה ה-37 בהפסד קבוצתו. בנוסף, דור חוגי שיחק 75 במהלך הפסד סנט פולטן, יונס מלדה שחק 11 דקות. לעומתם, ניר ביטון וגיא מלמד לא שותפו במסגרת מחזור הליגה שנערך בסקוטלנד.

נתחיל עם בוריס קליימן, שפתח במדי קבוצתו וולוס והשלים 90 דקות במהלך הניצחון 1:3 על פנטליקוס. בזכות הניצחון, קבוצתו של השוער הישראלי טיפסה למקום הראשון במסגרת הבית התחתון של הליגה היוונית והבטיחה מעשית הישארות בליגה. אמיר עגייב עלה כמחליף בדקה ה-37 אך לא עזר לקבוצתו שהפסידה 1:0 ללאריסה.

גם בן שהר פתח בהרכב קבוצתו אפואל ניקוסיה וראה אותה עולה ליתרון 0:1 בדקה ה-17 משער של סטברוס גבריאל, אך לא השלים משחק מלא כשהוחלף בדקה ה-79. בסופו של דבר, אפואל ניצחה ושמרה על מקומה הראשון בפלייאוף התחתון בליגה הקפריסאית. עוד באי השכן, דור מיכה רשם 79 דקות ולא הרשים יותר מדי, כאשר אנורתוזיס סיימה בתיקו 1:1 עם אפולון לאחר שספגה שער שוויון דרמטי בדקה ה-95.

צפו בבישול

גם דור חוגי פתח בהרכב קבוצתו סנט פולטן, אך הוחלף בדקה ה-75 ולא מנע הפסד 1:0 לאלטאך במסגרת הליגה האוסטרית. ג'וזף גנדה לא נכלל בסגל אדמירה, שנכנעה 2:0 לריד. יונס מלדה עלה בדקה ה-79, כאשר קבוצתו גנט הובסה 4:0 מול שרלרואה.

ניר ביטון נכלל בסגל סלטיק אך לא שותף כאשר קבוצתו מחצה 0:6 את ליבינגסטון האומללה. גם גיא מלמד לא פתח ב-11 של סנט ג'ונסטון אך עלה מהספסל בדקה ה-79, מה שלא מנע מקבוצתו להיכנע 1:0 לאברדין.

בפורטוגל דור ג'אן היה שותף לתבוסה הכואבת 5:0 של פאסוס נגד בנפיקה. החלוץ הישראלי פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-75 מבלי לסכן את שער היריבה.

ניקולאס אוטמנדי, דור ג'אן | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי