מכבי פ"ת תפגוש הערב את קאזאן, מלמד נוטה להישאר בהפועל ב"ש

אלישע לוי
אלישע לוי | אודי ציטיאט

המלאבסים יפגשו את הפאר הרוסית (18:30, ספורט2), החלוץ שמבוקש רוצה להישאר להיאבק על מקומו אצל בכר לפחות עד ינואר. מנור סולומון לא מתלהב לעבור לאלופה. בקבוצה ערכו ערב גיבוש. וגם: סוגיית קאניוק

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה יערכו הערב (שלישי, 18:30, שידור ישיר בספורט2) את ניסוי הכלים הראשון שלהם במחנה האימונים בוונגאזל, אוסטריה, כשיפגשו את רובין קאזאן החזקה מהליגה הרוסית. אמש ערכו בקבוצה ערב גיבוש שכלל קריוקי, כאשר כמיטב המסורת שחקני הרכש היו האחראים על השירה.

בינתיים, כפי שפרסמנו לראשונה, הפועל באר שבע מתעניינת בשירותיו של מנור סולומון, אך לספורט1 נודע שכרגע אין התקדמות בין הצדדים וגם סולומון עצמו לא נלהב כרגע לעבור לבירת הנגב. הקשר המוכשר מעדיף להמשיך ולשמש כינור ראשון במכבי פ"ת, מתוך שאיפה לעבור לאירופה.

גם גיא מלמד שעל מועמדותו פרסמנו כאן באתר מבוקש במלאבס, אך למרות החתמתו של עדן בן בסט, החלוץ שסיים את העונה בצורה מוצלחת בהפועל ב"ש מעוניין להישאר במועדון ולהיאבק על מקומו, במיוחד לאור ריבוי המשחקים בגביע הטוטו ובאירופה ורק בחודש ינואר, אם וכאשר, לעשות הערכת מצב מחודשת. בפ"ת סיפרו כי בהסכם ג'נטלמני עם ב"ש תהיה להם זכות ראשונים על השאלת מלמד, אך נכון לרגע זה הדבר אינו רלוונטי.

במקביל, בפ"ת עדיין לא ויתרו על אופציית גידי קאניוק, אך כל עוד במועדון לא יסכימו לקלוט אותו בחוזה לעונה אחת, השחקן לא יוכל להצטרף. קבוצתו האוזבקית פחטאקור לא מוכנה שקאניוק יצטרף בחוזה ליותר מעונה אחת, כשבשיחות ציינו אצל מוליכת הליגה האוזבקית כי גם לאחר ההשאלה לשנה, לקבוצה תהיה אופצייה לרכישת כרטיסו.


סולומון. מעדיף להישאר בפ"ת (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי