רגע לפני אשדוד: הדילמה של ברק בכר בהרכב מכבי חיפה

שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

הירוקים יודעים שאסור להם לשמוט נקודות באשדוד: "אם לא ננצח, האליפות לא מגיעה לנו". המאמן יצטרך לבחור בין גרשון במערך של שלושה בלמים או הצבת שרי בקישור. 1200 אוהדים יגיעו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לחץ כבד במכבי חיפה לקראת המשחק הערב (שני, 20:30) נגד מ.ס אשדוד. הירוקים יגיעו לאצטדיון הי"א כשהם עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון ואינם יכולים להרשות לעצמם את הלוקסוס לשמוט נקודות נוספות, בייחוד לאחר שמכבי תל אביב ניצחה 1:3 אתמול את מכבי פ"ת והגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות. "אם לא ננצח הערב, האליפות לא מגיעה לנו", אמרו בחיפה.

המאמן ברק בכר והצוות המקצועי ניסו להדגיש בפני השחקנים כי אין טעם להסתכל על התוצאות של היריבות, שכן הם אלו שיצטרכו לעשות את העבודה כדי לעמוד במטרה. מבחינה מקצועית, בכר ניתח עם הקבוצה את המשחק הקודם מול אשדוד, בו הפסידו הירוקים 1:0, והזהיר מהתקפות המעבר תוך כדי שביקש משחקניו לשחק בסבלנות לאורך כל 90 הדקות.

מעבר לכך, בצוות המקצועי דיברו על ההבדלים בין כל אחת מן המחציות במשחקים האחרונים וגם על האחריות הנדרשת במשחק ההגנה. כמובן שגם בקרב השחקנים מבינים כי מדובר במשחק גורלי: "כל אחד צריך לתת מעצמו יותר, כל מהלך חשוב", אמרו בכרמל.

לבכר נותרה התלבטות אחרונה לגבי ההרכב | מאור אלקסלסי

בכר שומר את הקלפים קרוב לחזה בכל הנוגע להרכב שיפתח הערב, כאשר על פי התרגול באימון המסכם אתמול ישנן שתי אופציות: האחת היא מערך שיכלול שלושה בלמים, עם רמי גרשון לצדם של עופרי ארד ובוגדן פלאניץ', והשנייה היא הצבת צ'רון שרי בקישור יחד עם נטע לביא ומוחמד אבו פאני, כאשר בחלק האחורי יהיו ארבעה שחקנים. כך או כך, ארנסט מאבוקה תורגל בכנף ימין של ההגנה. בחוד תורגל גודסוויי דוניו וזאת לאור הכושר הירוד בו נמצא ניקיטה רוקאביצה לאחרונה, אולם הדבר קרה גם לפני המשחקים הקודמים ובסופו של דבר המאמן בחר לפתוח עם החלוץ האוסטרלי, כך שייתכן כי רוקאביצה הוא זה שיהיה בהרכב.

כ-1200 אוהדי מכבי יגיעו לתמוך בקבוצה במשחק החוץ, כאשר אוהדים נוספים אף ניסו לרכוש כרטיסים ליציעים של מ.ס אשדוד.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ'רון שרי (רמי גרשון), עומר אצילי, דולב חזיזה, גודסוויי דוניו (ניקיטה רוקאביצה).

גרשון. יקבל את ההזדמנות ב-11? | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי