נאום הזעם של הטניסאי הבכיר, שהפסיד בכוונה: "שם ז** על המשחק"

בנואה פר | Matthew Stockman/Getty Images

בנואה פר, שחגג לאחרונה אחרי שנוצח במקסיקו, פתח פה גדול לאחר ההדחה מטורניר מונטה קרלו: "אי אפשר לשחק באווירת בית קברות הזו יותר. הרגע המאושר היחיד הוא כשאני בבית. הסבב הפך לרקוב, כל השחקנים חושבים כך"

(גודל טקסט)

בנואה פר הודח אתמול (ראשון) בסיבוב הראשון של טורניר המאסטרס 1000 במונטה קרלו ולאחר שנכנע לג'ורדן תומפסון האוסטרלי בשלוש מערכות, הטניסאי הצרפתי הביע פעם נוספת את זעמו על התנאים שבהם סבב ה-ATP מתנהל השנה. פר בן ה-31, שהפסיד בתשעה מתוך 10 המשחקים שקיים ב-2021, הבהיר כי הוא שמח לסיים את דרכו בשלב מוקדם של כל תחרות כיוון שהדבר מאפשר לו לעזוב את הבועה בה השחקנים מחויבים לשהות.

"אני שם ז** על המשחק הזה. יש לי עוד משחק בטורניר הזוגות כאן ואחריו אני אוכל להשתחרר הביתה", אמר פר, "טניס כבר לא עושה אותי מאושר. זה עצוב לחלוטין להיות כאן, כי זה בדרך כלל הטורניר הכי טוב בעולם אבל אנחנו משחקים באווירה עצובה. זה המצב, הסבב הפך לרקוב. בתנאים הקיימים, לא אכפת לי אם אני מנצח או מפסיד. אין לי את הניצוץ".

המדורג 35 בעולם המשיך במונולוג העצבני: "קיבלתי 12,000 יורו כדי להיות במלון שקט ואז ללכת הביתה. מגרש 'ריינייר' הוא היפה ביותר בעולם בדרך כלל, אבל השנה יש בו אווירה של בית קברות, אז הרגע המאושר היחיד שלי הוא כשאני בבית ואני לא צריך לעטות מסיכה או להתייחס לנגיף הקורונה. אי אפשר לשחק בבית הקברות הזה יותר, כל השחקנים חושבים כך ואני אולי היחיד שאומר את זה".

בתחילת החודש שעבר, פר הפסיד בכוונה בהפגנתיות בטורניר בארגנטינה, ושבוע לאחר מכן חגג כאשר הפסיד בסיבוב הראשון בתחרות במקסיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי