שחקנים בבית"ר מבהירים: נתנגד לקיצוץ. יאנקוביץ' ישוחרר?

מרקו יאנקוביץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

במועדון לא אוהבים את התוצאות האחרונות, השחקנים נגד קיצוץ נוסף: "לא אסכים גם אם אשלם מחיר כבד". המונטנגרי עשוי לעזוב אם לא יגלה שיפור, למרות שחתום לשנתיים נוספות. עדי יוזמן לשיחה בנוגע להארכת חוזהו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, כבר החליט לערוך מהפכה בקיץ הקרוב, לפחות בחלק ההגנתי. כפי שפורסם כאן בשבועות האחרונים, בלם זר יגיע במקום טל בן חיים ומקס גרצ'קין יוחתם לשנתיים בעקבות אופציה בחוזהו שמסתיים בקיץ. בימים האחרונים במועדון שוקלים אף החתמת מגן ימני במקום סנטיאגו אוקמפוס שלא מצליח להתאקלם ויושאל, אך בבית"ר לא מתכוונים להסתפק במהפכה הקטנה הזו.

שלשום פרסמנו כי משה חוגג שוקל לקצץ לשחקנים בעונה הבאה, וההערכה בבית"ר היא שמיד בסיום העונה יגיעו השחקנים לשיחות אישיות. השחקנים מבינים כי שיחה כזאת היא בלתי נמנעת, אלא שחלק מהם סיפר אתמול כי יתנגד לכל קיצוץ בשכר. "קיצצו לנו מספיק בעונה שעברה. ויתרנו על הרבה כסף. אם אוזמן לשיחה – לא אסכים לכך גם אם אצטרך לשלם מחיר כבד", אמר אחד השחקנים.

השחקנים שבו אתמול לבית וגן אחרי יום חופש. יוסי מזרחי שוחח איתם, מתח שוב ביקורת כשהוא רומז על עתידם והבהיר כי המשחק מול בני יהודה ביום שני עשוי לסבך את הקבוצה במאבקי תחתית מיותרים. אוראל דגני אמור לשוב למרכז ההגנה במשחק הקרוב מול הכתומים, והוא עשוי לפתוח לצד אופיר קריאף.

יוסי מזרחי | דני מרון

תמיר עדי עדיין פצוע ובמועדון החליטו לזמנו לשיחה, משום שקיימת אופציה בחוזהו לעונה הבאה. הנטייה כרגע היא להאריך את ההסכם בכפוף לסיכום כספי. עוד נודע כי התלבטות קיימת לגבי מרקו יאנקוביץ', שחתום לשנתיים נוספות. אם לא יגלה שיפור במשחקים הקרובים, לא מן הנמנע שבית"ר תשחרר אותו.

במקביל, השיחות של חוגג עם אלי אוחנה לגבי העונה הבאה נמשכות ובקבוצה מחפשים את צוות האימון המתאים, שבתקווה שיובל את בית"ר חזרה למעלה, לעונה קצת יותר טובה מזו שהקבוצה עושה העונה. לשניים הוצעו בימים האחרונים מספר מאמנים זרים.

תמיר עדי | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי