פליק רמז על עתידו בבאיירן מינכן, נוייר: "הודחנו כבר בשבוע שעבר"

לירוי סאנה | Matthias Hangst/Getty Images

אלופת אירופה סיימה את דרכה ברבע הגמר וגם המאמן שעשוי לעזוב בתום העונה לטובת נבחרת גרמניה הודה: "השער השלישי במשחק במינכן עשה את ההבדל, בלעדיו היינו עוברים". מולר החמיא לאמבפה ולניימאר

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אלופת אירופה הגיעה לפריז במצב הכי רע שהיא יכולה. אחרי ההפסד 3:2 בשבוע שעבר במינכן, באיירן ידעה שהיא חייבת להבקיע לפחות שני שערים בעיר האורות כדי למחוק את שערי החוץ של פ.ס.ז', אך הגיעה למפגש ללא רוברט לבנדובסקי הפצוע, בלי סרג' גנאברי שנדבק בקורונה ולמעשה בסגל כל כך חסר, שעל הספסל של האנזי פליק ישבו שבעה שחקנים בלבד לעומת 12 שהלביש מאוריסיו פוצ'טינו.

אריק צ'ופו מוטינג, החלוץ שחתם באוקטובר האחרון במפתיע אחרי שבעונה שעברה במדי פריז סן ז'רמן הבקיע שער אחד בלבד בליגת האלופות, כבש גם אמש (שלישי) והשלים רבע גמר שני ברציפות עם שער, אבל זה הסתיים ב-1:0 בלבד ואחרי שבעונה שעברה באיירן מינכן זכתה בכל תואר אפשרי, הפעם היא נכנעה לקבוצה שעליה גברה בגמר העונה שעברה וסיימה את דרכה בליגת האלופות בשלב שמונה האחרונות.

האנזי פליק, שמונה למאמן באיירן מינכן באמצע העונה שעברה וכאמור הוביל אותה לזכייה בכל ששת התארים האפשריים, איבד תואר ראשון בבוואריה ואמר בצער: "בדרך כלל יש לנו כל כך הרבה איכות בחלק הקדמי, אבל הפעם זה היה חסר. אנחנו צריכים לקבל את ההדחה הזו, השער השלישי במשחק הקודם עשה הבדל גדול ובלעדיו היינו עוברים. ראיתם איזו חזקה פ.ס.ז' בהתקפה, מגיעות לשחקנים שלי מחמאות רבות למרות שאנחנו אלו שהפסדנו. זה הפסד הוגן ואני מברך את פ.ס.ז' על העלייה".

פליק, שלאחרונה התפרסמו ידיעות רבות על יחסים בעיתיים עם ראשי באיירן מינכן ורצון להחליף את יואכים לב בנבחרת גרמניה בסיום היורו בקיץ, רמז על עתידו: "המשפחה שלי תמיד תומכת בי ולא משנה איזו החלטה אקבל. גם אם הכל מוצלח בבאיירן מינכן וגם אם לא, תמיד צריך לחשוב על הצעד הבא. אתם צריכים לכבד אותי ולהפסיק לשאול אותי על זה, אמרתי שאני לא רוצה לדבר על כך עד סוף העונה ושיש לי חוזה בבאיירן מינכן".

פליק. צפוי לעזוב לנבחרת, עושה רושם | Matthias Hangst/Getty Images)

השוער מנואל נוייר, שהפעם שמר על רשת נקייה ובשבוע שעבר לקח על עצמו את האשמה, הודה: "לא הודחנו הערב מליגת האלופות, אלא במשחק במינכן שלא השגנו בו תוצאה טובה יותר. זה מתסכל כי החמצנו המון מצבים נגד יריבה כל כך טובה. זה קשה, אבל השחקנים נתנו את הכל על המגרש".

תומאס מולר הוסיף: "ניצחנו בפריז והודחנו, אז זה מאוד מתסכל. ירקנו דם על המגרש, הזענו ואנחנו יכולים להיות גאים בחבורה ששיחקה היום. מגיע כבוד לפריז על ההעפלה, הדרך בה ההתקפה שלה משחקת היא פשוט יוצאת מן הכלל".

בנג'מין פבאר, אחד השחקנים הצרפתיים של באיירן מינכן, סיכם: "אני מקווה שפריז סן ז'רמן תזכה השנה בליגת האלופות. אני אזרח צרפת ואני מקווה שהם יזכו להניף את הגביע".

תומאס מולר | Sebastien Muylaert/picture alliance via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי