עושים שוק: דיבאלה עשוי לעזוב, פאוליניו חזר לגוואנגז'ו

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

באנגליה מדווחים שליברפול כבר הביעה עניין בארגנטינאי של יובנטוס, קשר ברצלונה שב לאברגרנדה הסינית ממנה נרכש. וגם: וויליאן מתקרב לספרד בלחץ ליאו מסי, ראביו צפוי להחליף את אינייסטה ובאלוטלי קרוב ליעד חדש

(גודל טקסט)
המונדיאל מתקרב לרגעי ההכרעה, וכל המועדונים באירופה ובעולם מנצלים את ההזדמנות להחתים ולקנות כמה שיותר שחקנים לקראת העונה הבאה. ספורט1 עושה לכם סדר עם כל העסקאות, החתימות והשמועות.


רשמי
גוואנגז'ו אברגרנדה הסינית, הקבוצה שמכרה את פאוליניו לברצלונה תמורת 40 מיליון יורו, הודיעה היום על השבתו לקבוצה. הוא הושאל לעונה אחת, כשבסין שוללים את הדיווחים שקדמו להודעה הרשמית לפיה הסינים ישלמו עבורו 50 מיליון יורו – אך בברצלונה הבהירו שישנה אופציית רכישה בחוזה ולא מן הנמנע שזהו הסכום המדובר. כעת והוא כמובן יזכה לחוזה עתק, סביב 15 מיליון יורו לעונה. בקדנציה הקודמת באברגרנדה הוא הרוויח 10 מיליון יורו ואילו בשורות אלופת ספרד 8.5 מיליון יורו לעונה.

Official: Paulinho returns to his former club in China. pic.twitter.com/TNV8SfAxkT

— Barça Centre (@barcacentre) July 8, 2018

* אריק פאלמר-בראון, בלם אמריקאי בן 21 ממנצ'סטר סיטי, הושאל לנאק ברדה ההולנדית


* החלוץ הארגנטיני בן ה-27  גידו מרסלו קאריו הושאל מסאות'המפטון ללגאנס לעונה אחת. הוא שיחק בעבר באסטודיאנטס ומונאקו.


CESIÓN I El delantero argentino Guido Carrillo llega cedido al C.D. Leganés para la próxima temporada ➡️https://t.co/rCOG1auNtRpic.twitter.com/JlyLHuS5jj

— C.D. Leganés (@CDLeganes) July 8, 2018

* העברתו של מריו באלוטלי למארסיי סוף סוף יוצאת לפועל, אחרי שבועות רבים של דיווחים על כך. החלוץ האיטלקי הגיע לבדיקות רפואיות במארסיי אחרי שסיים את החוזה בניס. הוא צפוי להרוויח שישהמיליון יורו לעונה.


* לוקאס טוריירה, קשר סמפדוריה ונבחרת אורוגוואי, אישר שהוא ממריא ללונדון לצורך בדיקות רפואיות והשלמת מעברו לארסנל. הקשר בן ה-22 לא הצטרף לחבריו בחזרה מרוסיה לדרום אמריקה והסביר: "זו הזדמנות שאני לא יכול לפספס". כידוע, התותחנים מחכים זמן רב להשלמת העסקה, אולם הקשר העדיף להתרכז במשחקי גביע העולם.


שמועות
* ב"סאן" פורסם שריאל מדריד שוקלת ללכת על הארי קיין ומחיר ההעברה עשוי להגיע לשיא עולמי של 225 מיליון יורו. השיא הנוכחי שייך לניימאר שעבר מברצלונה לפ.ס.ז' ב-222 מיליון יורו.


* פורטו רוצה את חסה רודריגס מפאריס סן ז'רמן. הוא חזר לקבוצה אחרי עונת השאלה, אבל הוא לא בתוכניות של תומאס טוכל.


* לפי העיתון הפורטוגלי "או ז'וגו", שחקן הכנף של ספורטינג ליסבון ז'לסון מרטינס יחתום לחמש שנים באתלטיקו מדריד אחרי שהחליט להמר על הקולצ'ונרוס. הוא ירוויח 3 מיליון יורו לעונה. מרטינס היה אחד מתשעה שחקנים שחוזיהם בוטלו בספורטינג ולכן לא יעלה דמי ההעברה. ייתכן שבמסגרת הרכישה אתלטיקו תשלח שחקנים לספורטינג בהשאלה, כאשר מדברים על החלוץ לוסיאנו וייטו והשוער אנדראה מוריירה שהיה מושאל העונה לבראגה.


* מנצ'סטר יונייטד מחפשת בלם שיוכל לחזק אותה לעונה הבאה. לז'וזה מוריניו יש רשימה של שמונה בלמים מהם ירצה לרכוש אחד, כולם שמות גדולים: רפאל וראן (ריאל מדריד), מילאן שקריניאר (אינטר), חוסה חימנס (אתלטיקו מדריד), טובי אלדרווירלד (טוטנהאם), קאלידו קוליבאלי (נאפולי), קגלר סויונקו (פרייבורג), אלסיו רומניולי (מילאן), ג'רום בואטנג (באיירן מינכן). באולד טראפורד גם מוכנים לשלם 40 מיליון ליש"ט על חלוץ מקסיקו ואיינדהובן הירבינג לוסאנו, שהצטיין במונדיאל במשחקים הראשונים. המועדון גם שוקל להחתים את ארלינג האלאנד הנורבגי בן ה-17, בנו של אלף-אינה האלאנד ששיחק במנצ'סטר סיטי ולידס.


* באנגליה טוענים שפאולו דיבאלה עשוי להיות השחקן שיעזוב את יובנטוס אם כריסטיאנו רונאלדו יגיע. לפי "סאנדיי אקספרס", הקבוצה שהביעה בו עניין היא ליברפול.


דיבאלה. ליברפול הביעה בו עניין (Gettyimages)
דיבאלה. ליברפול הביעה בו עניין (Gettyimages)


* ולנסיה עשויה להחתים בשעות הקרובות שני שחקני חיזוק: חלוץ אתלטיקו מדריד קווין גמיירו ושחקן הכנף של סלטה ויגו דניאל ואס.


* ריאל מדריד מכינה את הקרקע לעזיבת כריסטיאנו רונאלדו, ותפצה את עצמה ואת האוהדים בכמה שחקנים שעל הפרק. לפי "TMW" שלוש שמות מועמדים להצטרף: רוברט לבנדובסקי מבאיירן, שצריך להתאושש ממונדיאל רע במיוחד, מאורו איקרדי מאינטר ואדן הזאר מצ'לסי המגלה יכולת מעולה במונדיאל. בנוסף, הקבוצה רוצה את שוער צ'לסי טיבו קורטואה שמפגין גם הוא מונדיאל מצוין והוא יועדף על אליסון שהציג יכולת פושרת בגביע העולמי.


* "מנצ'סטר איבנינג ניוז" מדווח שליאו מסי מטיל את כל כובד משקלו על הנהלת ברצלונה לרכוש את וויליאן מצ'לסי וכך מנצ'סטר יונייטד תפסיד במירוץ עליו. לפי "מונדו דפורטיבו",מלבד וויליאן צפוי להגיע גם אדריאן ראביו מפ.ס.ז' ופאוליניו יחזור לאבגרנדה הסינית. צ'לסי דורשת 80 מיליון יורו על וויליאן והסינים מוכנים לשלם 50 מיליון יורו על פאוליניו שגם איכזב במונדיאל. החוזה של ראביו מסתיים בקיץ הבא והוא עוד אופציה לחיזוק הקישור אחרי שאנדרס אינייסטה עזב.

️⚠️ Willian (Chelsea) cost around 80M which would be negotiable. PSG player Adrien Rabiot (23) will be free of his contract in 2019 are Barcelona's two options #fcblivepic.twitter.com/shasVmYm11

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 7 ביולי 2018

* ריינג'רס חתמה על הסכם עם ליברפול, בזכות הקשרים של המנג'ר החדש שלה סטיבן ג'רארד, שיהיו לקבוצה הסקוטית זכות ראשונה להחתים צעירים של ליברפול הנשלחים להשאלות בקבוצות אחרות.


ירמולנקו. בעונה הבאה בפרמיירליג? (Gettyimages)
ירמולנקו. בעונה הבאה בפרמיירליג? (Gettyimages)


* לפי "סקאי ספורט", ווסטהאם מוכנה לשלם 17.5 מיליון ליש"ט על אנדריי ירמולנקו מדורטמונד. החתמת ג'ק ווילשייר מתקרבת.


* נביל פקיר עשוי להישאר בליון. ב"גול" דווח כי המו"מ שדווח עם ליברפול שוב לא מתקדם.


* קיליאן הזאר, אחיו בן ה-22 של אדן, צפוי להיבחן בוונלו ההולנדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי