ארטטה עדכן על מצב אובמיאנג שחלה במלריה, בעולם מתרגשים מלקאזט

מאמן ארסנל התייחס לקפטן שלו, שהחמיץ את ה-0:4 על סלביה פראג וההעפלה לחצי גמר הליגה האירופית. הצרפתי כרע ברך מול שחקני היריבה נגד הגזענות, הקבוצה קיבלה מחמאות: "שאגה על המגרש"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

לא מעט אוהדים של ארסנל היו בטוחים אמש (חמישי) שהם בדרך למותחן גדול על אדמת צ'כיה, כאשר קבוצתם עלתה לגומלין רבע גמר הליגה האירופית נגד סלביה פראג אחרי שאכזבה בגדול במשחק הראשון בלונדון, אשר הסתיים ב-1:1. בפועל, התותחנים הציגו יכולת שיא, ניצחו 0:4 בסטייל ועלו לשלב הבא, שם יפגשו את ויאריאל ומאמנם הקודם, אונאי אמרי.

"בתוך שש דקות בלבד במחצית הראשונה, ארסנל פשוט שאגה על המגרש והשיגה את הכרטיס לשלב הבא" נכתב בתקשורת האנגלית לאחר המשחק. "זה היה מבחן אופי אמיתי עבור הקבוצה של מיקל ארטטה, והוא עבר אותו בגדול ביחד עם שחקניו. כעת צריך להתכונן היטב למשחקים ויאריאל ואונאי אמרי, שיודע יותר מכולם כיצד עוברים שלבים וזוכים במפעל".

"אני מאושר מאוד מהמשחק הלילה. יכולנו לאיים על השער בכל הזדמנות ושיחקנו היטב בחלק הקדמי. הצלחנו להבקיע כמה שערים נהדרים בנוסף להכל", סיפר ארטטה בעצמו לאחר המשחק. רגעים ספורים לפני שהחלה ההתמודדות פורסם כי החלוץ פייר-אמריק אובמיאנג נדבק במלריה בזמן פגרת הנבחרות. המנג'ר הספרדי הרגיע: "הוא יחזור כמה שיותר מהר, זה מה שהוא אמר לי. כרגע הוא במצב טוב. דיברתי איתו אחרי המשחק, הוא בבית שלו והוא מרגיש טוב".

שחקני ארסנל חוגגים בפראג | Martin Sidorjak/Getty Images

אלכנסדר לקאזט תפס לא מעט כותרות בעולם אחרי המשחק ולא רק בגלל צמד השערים שכבש. לפני שריקת הפתיחה, שחקני ארסנל כרעו ברך כאות הזדהות במאבק נגד הגזענות. החלוץ הצרפתי התייצב ישירות מול שחקני המארחת וכרע ישירות מול פניהם, זאת לאחר שלפני מספר ימים אונדרי קודלה, שחקן סלביה, הורחק מ-10 משחקים בגלל אמירות גזעניות שאמר נגד שחקן מריינג'רס.

"לקאזט היה אתמול קפטן אמיתי, בכל מובן אפשרי. הוא דאג שכל שחקני סלביה פראג יראו אותו כורע ברך וביצע מחווה גדולה", נכתב בתקשורת בממלכה. "זה לא רק המנהיגות על המגרש, או השערים החשובים שהבקיע עבור ארסנל. לקאזט היה פשוט גדול אתמול, וכל העולם ראה את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי