מכבי חיפה תפגוש את ספרטה רוטרדם במחנה האימונים

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | אתר רשמי

הירוקים ימריאו בשבוע הבא ל-12 ימים בהולנד, היום נחשפו יריבותיהם: VV בארלו מהליגה השלישית, האקסית של מיכיל קראמר ובאותו היום ייערך משחק גם נגד RKC וואלוויק. קוסטדינוב נפרד, קעטבי יעבור לנצרת עילית

(גודל טקסט)

מכבי חיפה כבר החלה באימונים לעונת 2018/19, אבל רק הבוקר (שלישי) חשפו הירוקים את התוכניות שלהם למחנה האימונים שייערך בסמוך לעיר ונלו בדרום הולנד. בשבוע הבא, ביום שני (9.7) תמריא הקבוצה למחנה שייערך 12 ימים ובמהלכו תערוך קבוצתו של פרד רוטן שלושה משחקים.

המפגש הראשון של הירוקים במחנה הקרוב ייערך יומיים לאחר נחיתתם, ביום רביעי נגד VV בארלו מהליגה השלישית בהולנד ושבוע ימים לאחר מכן (18.7) ייערכו שני משחקים באותו היום: ב-16:00 שעון מקומי תפגוש הקבוצה את ספרטה רוטרדם, האקסית של חלוץ הרכש מיכיל קראמר ושעתיים לאחר מכן ייערך מפגש מול RKC וואלוויק.

בינתיים ממשיכה מכבי חיפה במחנה אימונים הראשון שלה שנערך בכפר גלים, כאשר בין השאר מתמקד הצוות המקצועי בשיחות אישיות עם השחקנים. המחנה יסתיים מחר במשחק האימון מול הפועל איכסל וביום חמישי יצטרפו לאימונים גם הבלם אעיד חבשי והחלוץ ניקיטה רוקאביצה שעבר אתמול בדיקות מאמץ.


כבר עבר בדיקות מאמץ, ישוב לאימונים בסוף השבוע. רוקאביצה (ערן לוף)

אתמול גם הגיע לאימון הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב שנפרד מהשחקנים והצוות המקצועי, אחרי שנמכר לארסנל טולה מהליגה הרוסית. בקבוצה ממשיכים בחיפוש אחר קבוצת עבור החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס ומאמינים כי זה יקרה בקרוב. "גם בעונה שעברה היו לא מעט דאגות לגבי שחקנים שהיו תחת חוזה וכולם נמכרו עד לפתיחת העונה וכך יהיה גם העונה" אמרו בחיפה.

בנושא אחר, בקבוצה הופתעו אתמול לגלות על כך שהפועל חדרה הוציאה הודעה על החתמתו של חלוץ קבוצת הנוער גל קעטבי. בחיפה הבהירו לאנשי חדרה כי אין כל סיכום לגבי החלוץ והאחרון יצטרף להפועל נצרת עילית במסגרת שיתוף הפעולה בין המועדונים בצוותא עם הקשר איתן וולבלום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי