בסגל חסר מאוד: הפועל חיפה תנסה לנצח את חדרה ולהבטיח הישארות

אלישע לוי יצטרך להתייצב למפגש ללא שחקנים רבים ובהם סירושטיין, שחר, ברסקי, גאנם וזמיר, אך המועדון דרוך בתקווה להכניע את היריבה בפעם הראשונה מאז ששבה ליגת העל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה פתחה בשבוע שעבר את העידן החדש תחת המאמן אלישע לוי בניצחון חשוב על הפועל תל אביב וכעת רוצים בכרמל להשיג ניצחון נוסף על הפועל חדרה, שיבטיח את הישארות הקבוצה בליגת העל.

מאז חזרתה של הפועל חדרה לליגת העל, לא הצליחה הפועל חיפה לנצח אותה ולכן מחר (ראשון, 19:00) מקווים בכרמל להשיג ניצחון ראשון. אלישע לוי עצמו התייחס למשחק ואמר: "אין ספק שמצפה לנו משחק לא קל נגד קבוצה טובה, מאוזנת ועקשנית וכדי לנצח אז צריך להגיע מוכנים. עשינו ניצחון חשוב בשבוע שעבר על הפועל תל אביב ולהגיע ברמה טובה. כל הקבוצות בליגה מתקשות מול חדרה כי היא קבוצה טובה וצריך לעשות התאמות נכונות ואומנם יש לנו מספר פצועים אבל יש לנו בסגל שחקנים מספיק טובים שיידעו לעשות את העבודה".

חיפה תגיע למשחק ללא רשימה ארוכה של פצועים שכוללת את מיקי סירושטיין, גיא משפתי, עידו שחר, רוסלן ברסקי, קייס גאנם ונס זמיר. עיקר ההתלבטות של לוי במרכז השדה בין סער פדידה לתומר אלטמן כאשר בהתקפה צפויים לשחק וויליאם אגאדה, חנן ממן ואלון תורג'מן.

הרכב משוער: רן קדוש,  דור מלול, ניסו קפילוטו,  בן והבה, יהב גורפינקל,  תומר אלטמן, לירן סרדל, גל אראל, חנן ממן, וויליאם אגאדה, אלון תורג'מן. 

עוד באותו נושא: אלישע לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי