פטריק ואן לוון: "היינו חסרי אנרגיה, זה לא קשור ללחץ"

מאמן מכבי ת"א לאחר ה-1:1 מול אשדוד: "מה לא עבד? אין תשובה טובה לתת. לא טעיתי כשספסלתי את טיבי". דור פרץ הוסיף: "הלחץ עלינו כל העונה, נראינו שבעים במחצית הראשונה"

(גודל טקסט)

נראה שהניצחון הגדול של מכבי חיפה על קריית שמונה הלחיץ את מכבי תל אביב שעלתה על מדי ה'רטרו' של עונת האליפות של 1991/92. הצהובים שאירחו הערב (ראשון) את אשדוד, נקלעו לפיגור נגד אשדוד בתחילת המחצית השנייה מרגלי יעקב בריהון ולא היו רחוקים לרשום הפסד בכורה במסגרת הליגה בעידן פטריק ואן לוון.

אנריק סבוריט אמנם הצליח למנוע מבוכה כאשר חילץ 1:1, אך הצהובים המאוכזבים חזרו למקום השני כשהם בפיגור של נקודה מול הירוקים. הדבר החיובי היחיד שהאלופה יכולה לקחת הוא חזרתו של יונתן כהן לאחר שלושה חודשים, ולמרות שלא כבש, ייתכן שהוא יהיה האקס פקטור של הצהובים ביתר משחקי הפלייאוף.

פטריק ואן לוון אמר לאחר המשחק: "אנחנו לא הגבנו טוב. היינו חסרי אנרגיה בתחילת המשחק. מה לא עבד? אין לי תשובה טובה לתת לך. זה לא קשור ללחץ, ניסינו לשחק כדורגל, במחצית השנייה הגברנו את הקצב והגענו להמון הזדמנויות בדקות האחרונות ולא הצלחנו לכבוש".

על טל בן חיים שלא נכלל בסגל: "אתה לא שואל אותי למה דן גלזר לא שיחק. הוא גם לא פצוע, זו הייתה החלטה מקצועית בשני המקרים.  על הספסול של איתן טיבי? אני לא חושב שזו טעות שפתחתי עם מתן בלטקסה במקומו".

עדן קארצב, דור פרץ, לואיס הרננדס | אריאל שלום

דור פרץ הוסיף: "לא מסכים שלוואן לוון אין ניסיון, זה מתבטא אצל השחקנים שזכו באליפות פעמים רבות, ולנו יש עדיפות. במחצית הראשונה נראינו שבעים וחסרי אנרגיות וזה לא מספיק עבור קבוצה שנאבקת על התואר".

הניצחון של מכבי חיפה הלחיץ אותנו? "הלחץ עלינו כל העונה, גם זה שהובלנו נתן לנו לחץ, אני לא חושב שזה קשור ליכולת במחצית הראשונה, המחצית השנייה הייתה מעודדת יותר ויכולנו לתת יותר שערים ולא עשינו את זה. במחצית השנייה נראיתי כמו שאני רוצה להיראות, לצערו זה לא בא לידי ביטוי, אבל יש עוד הרבה נקודות בקופה. הכל יכול להיות ואנחנו צריכים לקחת כמה שיותר נקודות".

המשחק נגד אשדוד בגביע: "אני חושב שעצם התוצאה שעשינו היום צריכה להרים את השחקנים באופן אוטומטי וזה שלא ניצחנו אותם אמורה לתת לנו מוטיבציה לקראת הגביע ברביעי".

דור פרץ | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי