סופית: אלכס טיוס שוחרר מסגל נבחרת ישראל

טיוס
טיוס | עדי אבישי

למרות שידעו מראש באיגוד שהשחקן מתחתן בסוף השבוע הנוכחי בחרו לזמן אותו לסגל. מכיוון שיחזור רק יומיים לפני המשחק מול יוון, שוחרר השחקן

(גודל טקסט)

בהחלטה צפויה מראש, שוחרר אלכס טיוס מנבחרת ישראל. שחקן מכבי תל אביב, שזומן לכינוס הראשון בשבוע שעבר וביקש עוד כמה ימי חופש מסיבות אישיות (התחתן אתמול בארצות הברית), היה אמור לחזור יומיים לפני המשחק מול יוון, אולם בעקבות החזרה המאוחרת שלו החליטו ראשי הנבחרת לוותר על השחקן מכיוון שהוא מחמיץ את הרוב הגדול של תקופת ההכנה.

לא ברור למה האיגוד, שידע שהשחקן יחמיץ את רוב תקופת ההכנה, לא ביטל מראש את זימונו כדי למנוע את הפארסה הנוכחית. כזכור, זו הפעם השנייה שהשחקן מעדיף עניינים אישיים על פני הנבחרת. "באיגוד הכדורסל מאמינים שנבחרת ישראל היא מעל לכל קבוצה וששחקן בעל אזרחות ישראלית צריך להעדיף את נבחרת ישראל גם כאשר נדרשים מצידו ויתורים אישיים. בצד השני של המשוואה האיגוד נותן לשחקנים והצוות את כל מבוקשם ועושה הכל כדי שהשחקנים יקבלו את הטיפול הטוב והנכון ביותר בכל תקופה שהותם בנבחרת, ואף מעבר לכך", נכתב בהודעה הרשמית.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה להחלטת האיגוד: "הופתענו לקרוא את הודעת איגוד הכדורסל מהשעה האחרונה, הודעה אשר מעלה תמיהות רבות. חשוב לחדד ולהדגיש כי בגלל סיבות אישיות הוחלט בהסכמה ובאישור אנשי האיגוד והנבחרת כי אלכס טיוס יעזוב את ארה"ב מיד לאחר אירוע משפחתי וכי הוא יהיה באימון הנבחרת שיתקיים ב-26.6. במסגרת ההסכמה מכבי אף התנדבה לשלם את כרטיס הטיסה שלו ארצה במקום האיגוד. אלכס הודה לאנשי הנבחרת על האישור להגיע מאוחר וציין כי יגיע במלוא המוטיבציה למשימה. כמובן שבניגוד להסכמה שנתנו בנבחרת להגעתו המאוחרת, זכותם לבטל את זימונו. מכבי מצרה על כך שאיגוד הכדורסל הודיע למנהל הקבוצה עמי ביטון על ביטול הזימון בדיוק בעת שיצאה הודעה לתקשורת בנושא. טוב היו עושים בנבחרת אם היו מכבדים את השחקן ומשוחחים איתו אישית. אנו מאחלים בהצלחה לנבחרת ולשחקננו ג'ייק כהן".


אלכס טיוס. במכבי תל אביב הופתעו מתגובת המנהלת (דני מרון)

ביום חמישי יפגשו השחקנים של עודד קטש את מקביליהם מיוון בהיכל מנורה מבטחים בחלון השלישי של מוקדמות גביע העולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי