הכירו את אנדריי לונין, השוער החדש של ריאל מדריד

אנדריי לונין
אנדריי לונין | Gettyimages

הרכש האוקראיני החדש של אלופת אירופה דיבר בראיון לעיתון ספרדי והוכיח שהוא יודע לאן הגיע: "זה היה החלום של להגיע לברנבאו ולחלוק חדר הלבשה עם רונאלדו שהוא הטוב בעולם". קובאצ'יץ' אמר שהוא רוצה לעזוב

(גודל טקסט)
אנדריי לונין, ילד אוקראיני בן 19, הפך ברגע אחד לאחד השמות המדוברים באירופה. אתמול (שישי) הוא חתם בריאל מדריד שגברה במרדף עליו על ליברפול, רומא וריאל סוסיאדד ושילמה עבורה שמונה מיליון יורו וחצי ועוד ארבעה מיליון בבונוסים עתידיים. הוא חתם לשש שנים.


לפי הדיווחים, המאמן החדש של אלופת אירופה, ז'ולן לופטגי, התעקש על לונין בתור הרכש הראשון שלו שהתלהב מאוד מהגובה שלו, 1.91 מטר, אותו הגדיר כאידיאלי עבור שוער. עכשיו הם יחליטו יחד על עתידו כששתי האפשרויות הן השאלה לקבוצה בה יהיה שוער ראשון או להישאר במדריד ושלשחק בקבוצה השנייה של המועדון כדי ללמוד את השיטה של ריאל מדריד. 


לונין התראיין לתקשורת בספרד אחרי שחתם בריאל מדריד ואמר: "אני לא מגזים אם אומר שדחיתי איזה 3000 הצעות שהיו לי מקבוצות אחרות כי רציתי לשחק בריאל מדריד. אמרתי לתקשורת באוקראינה שאני אוהד של ריאל מדריד והייתי כזה עוד לפני שחתמתי ועכשיו הגשמתי חלום. כרגע אני לא חולם להיות השוער מספר אחד למרות שהייתי רוצה להיות, אבל מקווה שבעוד כמה שנים אוכל להגשים עוד חלום ולהניף את גביע האלופות. מה שבטוח הוא שלא באתי לקבוצה בגלל הכסף". הוא הוסיף שהוא מעריץ את כריסטיאנו רונאלדו: "זו תהיה חוויה מטריפה להיות באותו חדר הלבשה עם רונאלדו. הוא הכי טוב בעולם".


בכל מקרה, כשהוא רק בן 19 יש מאחוריו כבר יותר מ-40 משחקים בליגה האוקראינית (בעשרה מהם לא ספג), הופעות בנבחרת הצעירה והבוגרת ומשחקים בליגת אירופה במדי זוריה ממנה נמכר לריאל מדריד. בכל מקרה, במדריד עדיין מחפשים שוער מנוסה יותר שיחליף את קיילור נבאס ושוער רומא, אליסון, עדיין על הכוונת.


¡Bienvenido a #RealMadrid, Andriy Lunin!#WelcomeLunin | #RMMovistarpic.twitter.com/XNw2Wi2iH9

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) June 22, 2018


בנושא אחר, מתיאו קובאצ'יץ', קשר הקבוצה ונבחרת קרואטיה, התראיין ל"מארקה" ואמר במפורש שהוא רוצה לעזוב את ריאל מדריד בגלל שלא קיבל דקות משחק בעונה שעברה: "הכי טוב עבורי יהיה לעזוב כי אני שחקן שרוצה לשחק ולא לשבת על הספסל. הסיבה היחידה לעזוב היא שאני אוהב כדורגל ואני אוהב להיות על כר הדשא. אם אני לא משחק אני לא מאושר. אני רוצה לקבל את ההזדמנות להיות שחקן הרכב".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי