אבוקסיס: "יכולנו לנצח 0:5 את בית"ר, השוויון הגיע מכלום"

מאמן בני יהודה כאב את ה-2:2 המשוגע מול הירושלמים, שקירב את קבוצתו לירידה: "זה היה בידיים שלנו, זה לא שהם שכבו עלינו. חד משמעית הגיע לנו לנצח, אני כועס כי לא שיחקנו בשכל בדקות הסיום"

(גודל טקסט)

אין יותר כואב ממה שחוותה בני יהודה הערב (שני). מניצחון שהיה בידיים שלה מול בית"ר ירושלים, כאשר בדקה ה-90, היא עוד הובילה 0:2, היא סיימה ב-2:2 מטורף שפשוט שבר לחלוטין את שחקני הכתומים, שהיו נראים מיואשים בסיום, כאלה שאולי משלימים עם ירידת ליגה.

צפו בתגובות לאחר הדרמה

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, היה מאוכזב בסיום: "איך אפשר להרגיש אחרי משחק כזה? המשחק היה בידיים שלנו. אני לא יודע מה להגיד. יכולנו לנצח 0:3, 0:4 ו-0:5, ובסוף זה נגמר ככה. כשאתה לא מנצל את המצבים ככה זה, אתה חשוף ליכולת אישית של בית"ר ירושלים. זה תסריט שלא ראינו אותו קורה. זה לא שהם שכבו עלינו, זה הגיע פשוט מכלום. דווקא אנחנו ב-0:2 היינו יותר קרובים להבקיע. לא הייתה הפקרות בהגנה שלנו או משהו. הם הבקיעו במצב הראשון שלהם ואז ממצב נייח".

התגובה של השחקנים אחרי המשחק, שנשכבו על הדשא עם הראש באדמה: "זה משחק שהוריד אותנו עוד יותר והוריד לנו הרבה מהסיכוי. לא נוותר עד הסוף. כשאתה מוביל 0:2 ואתה צריך לצמצם את הפער ובסוף מסיים בתיקו, עם כל ההשקעה של השחקנים, זה קשה. שלוש הנקודות הגיעו לנו באופן חד משמעי, אבל היו כל כך הרבה פעמים בכדורגל היו מקרים שהגיע לך ולא קיבלת".

האם הדרך בה הסתיים המשחק יוריד לשחקנים את האוויר לקראת ההמשך: "ננסה לעשות את הטוב ביותר, ננסה להרים את השחקנים בימים האלה. זה קשה, אבל בשביל זה אנחנו נמצאים כאן. בכדורגל יש גם ימים קשים. כששמחים שמחים ביחד וכשקשה צריך להיות ביחד. השחקנים באמת נתנו הכל. בסוף עשינו כמה שטויות, לא החזקנו את הכדור – ועל זה אני כועס. חיפשנו לעשות דריבלים במקום להניע כשבית"ר הייתה בהרכב רק עם שחקני התקפה. לא שיחקנו בשכל בדקות האחרונות, אבל אולי גם זה תוצאה מהלחץ שהשחקנים נמצאים בו".

מתיאה ליואיץ' מאוכזב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי