כפי שפורסם לראשונה: לוסיו חתם בהפועל חדרה

לוסיו מרניאו
לוסיו מרניאו | צילום: אודי ציטיאט

החלוץ הברזילאי, אקס הפועל ב"ש, חתם בשורות העולה החדשה שגם האריכה את חוזהו של אג'ידה. הקבוצה לסיכום עם נציגי המנהלת על אירוח בנתניה: "שמחים להיות באצטדיון שהכי רצינו לשחק בו". הפועל רעננה תשחק ברמת גן

(גודל טקסט)

לפני שלושה ימים פורסם לראשונה בספורט1 על כך שהחלוץ הברזילאי לוסיו מרניאו במו"מ מתקדם עם הפועל חדרה, והיום (חמישי) הודיעה העולה החדשה על החתמתו. בנוסף לכך, חדרה אישרה היום כי גם השוער הניגרי אוסטין אג'ידה חתם לעונה נוספת ויישאר בקבוצה.

לוסיו הוא הרכש הראשון של ניסו אביטן וחדרה לעונה הבאה בליגת העל. כזכור, בקיץ 2016 הגיע לוסיו לבירת הנגב וחתם בהפועל באר שבע לשלוש שנים, אולם אחרי חצי שנה במהלכה כבש שלושה שערים ב-12 משחקים הוא הושאל לאשדוד ולא כבש ב-13 משחקי ליגה. מאז הוא עזב את ישראל ובילה באלזיגספור מליגת המשנה הטורקית וכבש שער אחד בשישה משחקים ואז עבר לארוקה מליגת המשנה בפורטוגל, בה לא כבש בשישה משחקים.

בנוסף, הפועל חדרה הודיעה על כך שתארח את משחקיה בעונה הקרובה באצטדיון בנתניה ואילו הפועל רעננה תארח באצטדיון רמת גן. במהלך השבועות האחרונים התנהלו שיחות מרתוניות בין נציגי שני המועדונים לבין נציגי המנהלת והבוקר כאמור הגיע האישור הרשמי. כפי שפרסמנו בשבועות האחרונים, ניסו ברעננה להעביר את האירוח למגרשים בכפר סבא או הרצליה אבל ראשי הערים לא הסכימו לעזור בשיפוץ המגרש. במהלך היממה האחרונה השיחות תפסו תאוצה כאשר במנהלת שוב הציעו לחדרה לעבור למגרש בעכו אך במועדון סירבו בתוקף ואף איימו כי יפנו לבית המשפט.

במנהלת הבינו כי חדרה רוצה פיתרון אחר והציעו את אצטדיון רמת גן. בחדרה הסכימו למהלך אך במקביל נתנו לרעננה לבחור את המגרש ושם בחרו ברמת גן בשל הוצאות כספיות נמוכות יותר. יו"ר חדרה אורם גולן אמר בתגובה: "אני שמח שהגענו להסכם במגרש שהכי רצינו להיות בו". בחדרה מקווים גם לקבל תשובה חיובית מרשם העמותות לגבי ניהול תקין ולהאיץ את ההכנות לעונה הקרובה.

ההודעה הרשמית של חדרה (האתר הרשמי)
ההודעה הרשמית של חדרה על המעבר לנתניה (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי