נבחרת ישראל דרוכה לקראת שבוע עמוס: "נעשה הכל כדי להפתיע"

נבחרת ישראל בכדוריד | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

ליטא, פורטוגל ואיסלנד יתארחו בת"א לשלושה משחקים בארבעה ימים ולאחר מכן אולג בוטנקו והשחקנים ימריאו למשחק חוץ נגד הסקנדינבים, שיהיה הרביעי בתוך שבוע ויסגור את מוקדמות אליפות אירופה. הסגל המלא בפנים

(גודל טקסט)

החל מיום שני הקרוב, לנבחרת ישראל בכדוריד מצפים ארבעה משחקים בתוך שבוע במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, כאשר שלושה מתוכם יתקיימו בצפיפות של ארבעה ימים. הנבחרת תארח את ליטא בשני, את איסלנד יום למחרת ואת פורטוגל בחמישי, כאשר בשבת תמריא לאיסלנד ושם תפגוש את הנבחרת המקומית במשחק שיסגור את הקמפיין.

נכון לעכשיו, ישראל במקום האחרון בבית 4 עם שני הפסדים, אולם יתר הנבחרות קיימו יותר משחקים ממנה. העומס נוצר בשל דחיית המשחקים נגד ליטא ואיסלנד, שתוכננו לחודש מרץ אך לא התקיימו כסדרם בעקבות הסגר השמיימי בארץ.

המשחק הראשון נגד ליטא יהיה מפתח להמשך והנבחרת תצטרך להשיג בו ניצחון בהפרש של ארבעה שערים כדי לעקוף את היריבה ולעלות למקום השלישי, שהוא המטרה המרכזית של ישראל בקמפיין. ארבע מתוך שמונה הנבחרות שיסיימו במקום השלישי בבית שלהן יזכו לכרטיס לאליפות אירופה ולכן הכחולים-לבנים יקוו לרשום ניקוד והפרש שערים טוב ככל האפשר, גם במשחקים נגד פורטוגל ואיסלנד האיכותיות.

המאמן אולג בוטנקו אמר לקראת המשחקים: "מצפה לנו שבוע אינטנסיבי מאוד, של משחקים שיקבעו את התמונה הסופית בבית. התמודדנו עד עכשיו בתנאים לא פשוטים בתקופת הקורונה. לוחות הזמנים לא פשוטים, אבל אנחנו נעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים, בטח אצלנו בבית, כדי להפתיע ולהשיג נקודות. המשימה הראשונה שלנו היא ליטא, להשיג נקודות ראשונות ואז להתכונן ליתר המשחקים. נבחרת ישראל עשתה התקדמות בשנים האחרונות, גם בזכות היציאה של שחקנים לליגות אירופיות. זו נבחרת שמאמינה בעצמה, שלא מוותרת והוכחנו את זה בתל אביב גם מול נבחרות חזקות מאיתנו".

סגל נבחרת ישראל המלא

שוערים: דן טפר (שארבור, צרפת), מושיקו אלימלך (הפועל קרית אונו), תום שם טוב (הפועל ראשל"צ), עוז יצחק (עירוני רחובות).
פינה שמאל: עוז חממי (הפועל ראשל"צ), דניאל צרפתי (בני הרצליה) וגיל פומרנץ (א.ס רמה"ש)
פינה ימין: טל הרשקוביץ (הפועל ראשל"צ) וסהר שחק (הרצליה).
מרכז: יואב למברוזו (לימוז', צרפת), עדן ג'ינג'י ואופיר כהן (א.ס רמה"ש), עומרי קושמרו (הפועל אשדוד) ויונתן דיין (רימפאר, גרמניה).
מקשר שמאל: אדיר כהן (ווינטרתור, שוויץ), רם טורקניץ וניבו לוי (הפועל אשדוד) וליאור גורמן (שארבור, צרפת).
מקשר ימין: דניאל מוסינדי (ארלנגן, גרמניה), ירמי סידי ורותם סגל (מכבי ראשל"צ) ועמית גל (קרית אונו).
פיבוט: הקפטן דניאל שקלים ויוסי אפו (רמה"ש), תומר בודנהיימר (ציריך, שוויץ) ושניר נציה (גרוסוולשטאט, גרמניה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי