לוי רוצה את צ'יבוטה. ניר ביטון יסכים להגיע?

אחרי הפניה לעטר, בב"ש מכוונים לליגיונר בכיר. שיחה ראשונית נערכה עם סוכנו של הקשר במטרה לבחון האם ישוב לארץ, במועדון ממתינים גם להחלטה של שמיר. היברניאן הסקוטית פנתה לעמית ביטון, גם קבוצה בלגית על הפרק

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע קיבלו החלטה להתחזק בקשר אחורי, זאת למרות העומס בעמדה הזאת. המאמן רוני לוי מרגיש כי הקבוצה זקוקה לחיזוק בחלק הקדמי, אבל רוצה להביא שחקן בכיר לעמדה הזאת. בימים האחרונים נערכה שיחה עם דודו דהאן, סוכנו של ניר ביטון, המייצג גם את אופיר מרציאנו שעל מועמדותו לקבוצה פורסם כאן לראשונה. שחקן אחר שמועמד למרכז השדה הוא עדן שמיר, שצפוי לחזור לישראל במתווה של השאלה עם אופציית רכישה.

במהלך השיחה עם דהאן, סיפר סוכן השחקנים כי הוא מחזיק בשתי הצעות עבור הבלם עמית ביטון. הראשון היא מהיברניאן הסקוטית, של מרציאנו. השניה מבלגיה. ייתכן והשחקן ייצא להתרשמות בימים הקרובים. בכל מקרה, ביטון המחזיק בדרכון פורטוגלי יעזוב לאחר שבבאר שבע יש לא רק שלושה בלמים בכירים, טאהא, ויטור ואלחמיד, אלא גם את קבהא ובריירו שמסוגלים לשחק גם בעמדה הזו. איתן רצון עשוי לצאת להשאלה. ומה בנוגע לאלירן עטר? כפי שפורסם בספורט1, החלוץ קיבל מסר כי אם לא יסגור בבית"ר, תיערך פגישה עימו במטרה לסגור. לוי מכבד את בית"ר וממתין לפגישה איתה.

שחקן נוסף שנמצא על הפרק מבחינת הפועל באר שבע הוא חלוץ לודוגורץ מאוויס צ'יבוטה, שעשוי לשוב לישראל. רוני לוי רוצה את השחקן ומתברר שהיה מועמד לקבוצה גם בתקופת יוסי אבוקסיס, אך לא הגיע בשל העלויות הכבדות. כעת, אופציית צירופו תיבחן מחדש.

במועדון מתכוננים למשחק מול מכבי חיפה (שני ב-20:30) ויודעים שניצחון ישאיר את הקבוצה בתמונה במאבק על המקום הרביעי. במועדון שמחו אתמול לאחר שהתברר כי מכבי תל אביב או מכבי חיפה ישחקו בוודאות בגמר גביע המדינה, מה שמקרב את הקבוצה שתסיים רביעית בטבלה לאירופה. "כל עוד יש סיכוי, נילחם עד הסוף", אמרו במועדון.

ניר ביטון | Ian MacNicol/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי